Hallo , ik ben een vader van veertig , getrouwd en we hebben twee kindjes en wonen nog in Belgie . We zijn ggans ons leven zelfstandige ondernemers geweest , hard gewerkt , hebben geld en wij willen graag emigreren naar een Nieuw land met toekomstmogelijkheden , waar we nog goedkoop kunnen investeren en waar het veilig en gezond wonen is ( ZON en zee zijn een must ! ) . Belangrijk zijn de scholen voor de kindjes . Wij hebben enkele mogelijkheden om naar toe te gaan waaronder Australie ( Queensland ), Zuid - Spanje ( kennen we goed ) , Costa Rica of eventueel ons aangeraden Natal . Het zijn vooral investeerders in vastgoed die ons deze streek aanraden . Wat is jullie mening over deze plek . Indien het de moeite waard loont vertrek ik in maart voor een kijkje te nemen . Maar eerst wil ik uiteraard mjn huiswerk en marktonderzoek van thuis uit doen . Ik kocht reeds een reisgids en verschoot van de grote stad . ik dacht dat het een klein badplaatsje was , hahaha . Hoe staat het met de veiligheid , schoonheid , levenskwaliteit , enz . Het is belangrijk om ook de negatieve zaken van een plaats te kennen . Tot schrijfs iedereen …; Ivan
Hallo,
Ik weet niet of ik je echt kan helpen met mijn informatie en misschien weet je deze dingen ook al…maar wie weet.
Ik heb 2 maanden in huis gewoond met 3 brazilianen die uit Natal kwamen. Zij vertelden wel eens wat dingen. Het is inderdaad een grote badplaats. Zij werkten eigenlijk alledrie in het toerisme daar. Het is dus een stad waar zich veel toerisme bevind uit buitenland maar ook binnenland. Er wordt veel gesurft, en er zijn prachtig witte stranden met blauwe zeeen. Maar dat heb je waarschijnlijk al op foto’s gezien. Ik begreep dat Natal een vrij “rijke” stad is, omdat het aan zee ligt en er veel toeristen komen. Zij prezen zich in elk geval gelukkig daar te wonen, zodra je het binnenland in trekt wordt het armer.
Dit is eigenlijk wat ik weet, ben er zelf niet geweest, maar heb dit gehoord!!
Hoop dat je er iets aan hebt.
Groetjes, Maaike
Hallo
We zijn net terug van vakantie in Natal, ik ben bijzonder geintresseerd of het gelukt is met de emigratie plannen en of er inmiddels al meer informatie bekend is over het kopen van een huis in Natal ?
Groetjes, Sharma
Hallo,
wij zijn eveneens een Belgisch gezin met twee kinderen en volop bezig met noord-oost Brazilië te onderzoeken. Wij zouden graag emigreren naar Brazilië en hebben al heel wat andere landen bekeken. Momenteel is onze keuze Brazilië.
Momenteel zijn wij ook aan het onderzoeken welke investering ons het beste past. Onze leeftijd is idem en ook wij zijn zelfstandig ondernemer hier in België. Wij zoeken in juli de streek te bezoeken voor verdere stappen.
Bekijk zeker de emigratievoorwaarden voor je verder naar vastgoed zoekt.
Indien jullie in aanmerking komen om te emigreren, is het dan de bedoeling iets te starten daar of enkel daar te wonen, zonder beroepsmatig iets uit te voeren?
hi ivan heb je al enige informatie gehad over natal,ik zelf heb een leuke vrouw leren kennen die daar woont en wil ook gaan emigreren daar naartoe. ik ga zelf eind juni daar naar toe om het een en ander uit te zoeken. bekijk in ieder geval even deze sites. het staat vol met informatie over het kopen van een huis en andere intressante informatie http://www.diversified-property.com/itp/investment/land/Brazil?gclid=CKfU2fyOrosCFRROQwodU02dVg
en
Secretaria da Receita Federal
mochten jullie bruikbaren informatie hebben hoor ik het graag
antoine
Hey Yvan,
Ik ben net terug van een reis Natal en het lijkt mij inderdaad een fantastische stad om in te wonen. (Op het eerste zicht) veilig, modern, altijd warm en vriendelijke mensen. Ik heb me daar ook geinformeerd en inderdaad boomen de huizenprijzen daar geweldig, zeker ook omdat veel Italianen en Noord-Europeanen daar investeren in een vakantieverblijf. De vraag is natuurlijk hoe lang dit nog kan doorgaan. Ik ben het zelf ook aan het overwegen om daarheen te emigreren, maar ik denk dat het toch moeilijk is om als buitenlander daar zaken te doen of om aan de bak te komen. Ik denk dat je heel voorzichtig moet zijn als je daar wil investeren. Toch heb ik enkele jonge Parijzenaars ontmoet die daar wel een goeddraaiende zaak uit de grond hebben gestampt. Dus het is allemaal mogelijk.
Laat me iets weten als je meer weet.
Groetjes,
Jan
hallo hier een bericht vanuit amsterdam wij willen binnen tweejaar ook in brazil gaan wonen en een bedrijfje opzetten.met onze twee kinderen schoonzoon en aankoment kleinkind. met heel nieuwsgrierig of jullie al zover zijn.
Dit bericht is voor de vader van veertig en zijn gezin bedoeld gr.
Wil ook graag naar Brazilië vertrekken, maar word erg moeilijk.
Kijk voor de info op: http://www.emigratie-brazilie.nl/
Succes