Gouden driehoek de moeite waard?

Hoi allemaal!

Wie is er wel eens naar de gouden driehoek geweest? Ik ga een maand rondreizen en zo ook iniedergeval naar chiag mai. Is het de moeite waard om van chiang mai om de gouden driehoek te bezichtigen of denk je ‘doe maar wat beters met je tijd’. Heb namelijk gehoord dat het niet heel bijzonder is… maar ja, wat moet je van anderen aannemen?!
We gaan 4 weken maar de 4 weken willen we natuurlijk wel goed besteden. We zullen eindigen in zuid thailand. Hoor graag van iemand of de gouden driehoek de moeite waard is…

Groetjes Joan

Hallo,

Wij wilde die inderdaad toendertijd ook gaan doen. Ze gaven aan bij het reisburo in Chiang Mai waar we waren dat er niet veel aan is en dat je het net zo goed niet kan gaan doen. Dat een trekking veel leuker is en avontuurlijker. Verder zijn er veel mensen die daar heen gaan voor de visarun.
Ik zou voor de trekking gaan die kun je 1, 2 of 3 dagen doen. Als je 2 of 3 dagen doet dan slaap je in de jungle bij de lokale bevolking die daar woont en leeft.

gr van Moira

Beste Joan.

Niet te veel naar zulke verhalen luisteren,want de gouden driehoek is wel echt de moeite waard.Wij kunnen voor jullie mooie excursies doen,of eventueel samen stellen zodat je het zelf kan ondernemen met een huur auto.Verders kun kan je je eigen prima een week vermaken in en rond Chiangrai. Kijk ook eens op onze site www.homestay-chiangrai.com

Met vriendelijke groeten Toony de Kroon.:dag:

Hoi Joan,

Ik ben afgelopen zomer naar de gouden driehoek geweest. Het is leuk om het drielandenpunt te zien. Ook ben ik nog even in Laos geweest, dit vond ik niet veel voorstellen. Aan de oever staan meteen kraampjes waar je spullen kunt kopen. We zijn iets verder Laos in gegaan. Daar waren minder verkopers. Ook zijn we bij de grens van Myanmar geweest.
Ik vond dit alles leuk om te zien, vooral de Mekong rivier was mooi.
We hadden een hele toer geboekt waarbij we die dag nog meer gezien hebben in de omgeving. Als je zoiets doet zal ik het aanraden, maar om een tijd te reizen om alleen bij de gouden driehoek te kijken lijkt me een minder goed plan.

Succes!!

Groetjes Anika

Ik heb een aantal jaren terug een zelfde dagtripje gemaakt als Anika, vond het ook absoluut de moeite waard, ook omdat het een tripje is door een prachtige omgeving.

de naam gouden driehoek zegt het al he…