Göteborg Charlerois sud met ryan air, praktische vraag kom ik die dag in Amsterdam?

Hey medeglobbetrotters.

A.s. donderdag vlieg ik >>>vanaf Göteborg om 18.45 naar Charlerois Sud. Met Ryan air. Goedkoop, maar ik heb net uitgevonden dat als ze precies volgens schema vliegen ik Amsterdam niet meer haal dezelfde dag. In ieder geval niet met de trein.

Als ik mazzel heb zijn ze ruim op tijd (geplande landing 20.30u) en kan ik de expressbus van 20.15 halen. En daarmee in brussel midi de trein van 21.18.
Heeft iemand dat traject al eens gevolgen en is er een kans dat ik dat haal?

Of misschien heb ik de mazzel dat er iemand in t vliegtuig zit die met de auto richting Nederland gaat, ik betaal graag de benzine als die me bij een nederlands station af wil zetten.:cheer:

Thnx 4 info HvL

In 15 minuten van de landingsbaan in de shuttlebus naar Brussel? Die kans lijkt mij nihil. Ik zou me er alvast maar op voorbereiden dat je die trein niet haalt.

Natuurlijk is die kans groot. In Göteborg waar ik instap is het soms allezins haalbaar. Vluchten >>>landen vaak 20 min eerder dan gepland. Uitstappen met alleen handbagage en naar terminal lopen, je staat echt binnen 5 minuten buiten. Ik vloog niet eerder op Charlerois, daarom deze vraag hopelijk is er iemand die de luchthaven met Ryan air aandeed. Wellicht Vloog jij al eens op Charlerois met Ryan air? En weet je misschien hoe lang e.e.a. duurt? Vanuit vliegtuig naar terminal, door de douane en naar de vertrekplaats van de expressbus.

THNX Willem

P.S.
En ik ga zeker vragen of er mensen zijn die richting Nederland rijden en voor een bijdrage in de kosten mij een lift kunnen geven.:chin:

Douane zal wellicht niet hoeven, aangezien je binnen de EU vliegt.