Heeft iemand ervaring en/of tips voor treinreizen van Maastricht naar Charleroi vliegveld in verband met Raynair reizen?
Thanks…
Ik weet alleen dat ik nog nooit met ryanair gevlogen heb omdat charleroi vaak onbereikbaar is met de trein op de uren waarop de meeste ryanair vluchten vertrekken. Ik hoop dus ten zeerste dat je niet om 6u 's ochtends opstijgt.
oh vandaar! goede tip van je… boek ik ook nooit met Raynair… ik heb de reis aangeboden gekregen… en ja ik heb niks met Raynair reizen… in ieder geval bedankt! :chin:
Nu, als je de reis zomaar aangeboden krijgt, valt er altijd wel een oplossing te vinden, haha. Ik weet bv. dat er vrij vroeg wel een shuttle bus tussen Brussel en Charleroi rijdt. Dan zou je eventueel in een hostel kunnen blijven in Brussel en dan van daaruit vertrekken. Brussel is best mooi, dus dan maak je er gewoon meteen een uitstapje van. ![]()
ja ik had het ook uitgezocht dat men vanuit Brussel zuid een bus kan nemen naar vliegveld Charleroi… het is gewoonweg puzzelen welke bus of trein je moet nemen om op tijd het vliegtuig te hebben…
En Brussel heb ik tig keer bezocht… pracht stad…
Waterloo is ook leuk om te bezoeken… leuke winkelstraat en wandelgebieden daar …
bedankt voor je tip! gr. kendal :dag: