Ik zit te twijfelen tussen gomo gomo game lodge en elephant plains lodge in Krugerpark. In een van deze twee lodges wil ik 1 nacht verblijven. Ik zit nog te twijfelen welke dit zal zijn? Iemand ervaring met deze lodges en de gamesdrives?
Groetjes!
Ik zit te twijfelen tussen gomo gomo game lodge en elephant plains lodge in Krugerpark. In een van deze twee lodges wil ik 1 nacht verblijven. Ik zit nog te twijfelen welke dit zal zijn? Iemand ervaring met deze lodges en de gamesdrives?
Groetjes!
Beste,
Ik heb zelf in Gomo Gomo Lodge gelogeerd en het was een zeer bijzondere ervaring! Deze lodge is absoluut een aanrader mede omdat het gelegen is aan een rivier wat natuurlijk altijd veel wild trekt. Ik heb hier een hele kudde olifanten aan me voorbij zien trekken terwijl ik heerlijk onderuit gezakt in een sofa zat met een drankje in de hand! Ultiem genieten! Probeer wel te boeken voor een tent, niet voor een van de huisjes. Niet dat deze niet goed zijn hoor maar slapen in een tent (overigens voorzien van alle comfort!) heeft zo z’n charmes natuurlijk! Goede reis!
Beste,
Wij zijn twee jaar geleden in EP geweest. Dit is ons bijzonder goed bevallen. Zo goed dat wij dit jaar weer EP bezoeken tijdens onze reis naar ZA. Mijn aanname is dat dit soort lodges om Kruger in deze prijsklasse elkaar niet veel ontlopen in service, schoonheid en exeprtise van de rangers. Waar ze wel in verschillen is de ligging. In welk gebied liggen ze en welk wild komt daar veel voor. EP ligt in Sabie Sabie en dit gebied is beroemd om haar Luipaarden. Buiten het gewone wild, is de kans om Luipaarden tegen te komen bij EP erg groot.
Sterkte bij jouw keus!
Bedankt voor jullie ervaringen. Ik ben uiteindelijk voor gomo gomo lodge gegaan, beschikbaarheid kwam me beter uit en was ook iets goedkoper. Ben benieuwd!