Goldentours

Hallo allemaal,

Ik weet niet of ik het hier goed vermeld maar Goldentours.nl is zijn SGR kwijt.

Het SGR-deelnemerschap van Golden Tours BV te Hoofddorp is door het **bestuur **van SGR beëindigd.
Dit betekent dat reisovereenkomsten die vanaf 12 december 2008 met Golden Tours BV worden gesloten niet onder de garantie van SGR vallen.

Reeds gemaakte boekingen met boekingsdatum tot 12 december 2008 blijven gedekt onder de garantieregeling. Dit geldt ook voor toekomstige betalingen op deze boekingen.
(bron: sgr.nl)

@Deefke: Och lieverd, ik had dit vorge week al vermeld bij TTT. Tevens ook uitkijken bij Sundirekt dus, want dan zijn beide dezelfde en is dus ook zijn SRG kwalificatie kwijt.

Maar toch goed, dat je het nog eens vermeld, want een gewaarschuwd mens telt voor twee. :dag: :idea:

Oeps sorry! hihih… Ik hou het soms niet bij met lezen… :slight_smile:

@Deefke: Geeft ook niets hoor, daarom helpen we elkaar ook altijd onthouden op TTT. :idea:

Deefke goed dat je het neer zet!! Een gewaarschuwd mens telt voor 2!!

Tip van mij: diverse touroperators zetten het SGR logo + ANVR logo onterecht op hun website… Even googlen, kopiëren en op de website plakken en het lijkt alsof je lid bent! Kijk dus altijd even op www.sgr.nl of het bedrijf daar werkelijk bij aangesloten is!!

:dag:

goeie tip cynthia! die touroperators/directsellers krijgen geen boete als ze de logos (sgr/calamiteitenfonds) voeren, dus inderdaad even checken kan nooit kwaad!

Volgens mij zijn ze weer aangesloten, weet iemand iets meer of heeft iemand ervaring.

Even op www.sgr.nl kijken en dan naam touroperator intypen en dan zie je, dat ze er (weer) bij staan.

Persoonlijk heb ik er geen ervaring mee. Weet alleen, dat ze een tijdje terug uit de SGR waren gezet, maar nu weer terug zijn.

Hallo, ik heb heel vaak bij Golden Tours geboekt en ben altijd zeer tevreden geweest over de service en de prijs

Iedereen bedankt voor de reactie’s heb toch maar gekozen voor KRAS. Hoop dat ik er goed aan doe. We vliegen met arkefly 15 dagen Voyage sorgun.