Hallo!
Is er toevallig iemand hier die met de organisatie gogo naar mallorca/el arenal is geweest? En kan iemand me meer vertellen over wat de excursie wet and wild die ze aanbieden inhoudt!
x Liek
Hallo!
Is er toevallig iemand hier die met de organisatie gogo naar mallorca/el arenal is geweest? En kan iemand me meer vertellen over wat de excursie wet and wild die ze aanbieden inhoudt!
x Liek
Hallo. Ik ben niet met Gogo op vakantie geweest, maar ik heb wel goede verhalen gehoord over Gogo!
Groetjes Christel :blink: :unsure: ![]()
Ben ook met Gogo geweest en het was bagger !! Slechte appartementen, waardeloze reisleiding en onvriendelijke klachtenafdeling ! Nooit meer Gogo !!
hallo!
ik ben in de zomer van 2004 naar mallorca geweest met GOGO! ik heb echt een supervakantie gehad! ons appartement lag niet in el arenal maar in Playa de Palma, daar zitten veel duitsers en het uitgaan is leuker in el arenal maar het is maar een klein stukje lopen en de twee plaatsjes lopen in elkaar over! het appartement waar wij zaten heet pueblo park en is echt een aanrader, mooi verzorgd, schoon en ruim! Ik heb van meerdere mensen gehoord dat de appartementen in el arenal niet zo mooi waren en klein! Gogo is ech een goede reisorganisatie, leuke kroegentochten, hollandse nacht en gezellig reisleiders! Verder zijn wij nog een jeepsafari gaan doen, heel erg leuk en als je een half jaar je rijbewijs hebt mag je zelf rijden, een vriendin van mij heeft dat gedaan en dat was echt stoer, mooie plekken gezien op mallorca! Het is zoiezo een heel mooi eiland! Daarnaast zijn we nog naar het waterpark geweest, met western style! ook dat is een aanrader! Kortom, snel boeken naar mallorca!
Veel plezier!