Hotels op Mallorca/ El-Arenal

hallo,

ben net terug van mallorca/el-arenal.in september gaan we voor de 10de X terug.we hebben er al verschillende hotels gedaan,hier volgen onze voorkeuren.

1. hotel aya:direct aan het prachtige strand op de promenade,100% in orde met alles.keuken is goed,kamers top en organisatie binnen het hotel is top.hier duld men geen nachtlawaai en in het restaurant gedraag je zoals het hoort.een zéér correct hotel.
  2. hotel timor ok heel goed,maar er kan al eens wat mislopen.maar ze zetten het direct recht.in het restaurant hebben we toeristen zien voetbal spelen(dit kan niet) het personeel heeft er niet op gereageerd.kamers zijn altijd in orde en eten is OK.
    3.hotel luna-park prijs kwaliteit goed,gewoon hotel waar veel mag.veel dronken jonge toeristen,maar geen last van.je lacht er jezelf krom mee.ligt op een heuvel,geen aanrader voor oudere mensen of wie slecht te been zijn.eten is prijs kwaliteit goed,ruime keuze.
    4.hotel reina-del-mar:ligt ook op een heuvel,hotel valt mee.niet omdat het op de 4de plaats staat dat het daarom het slechtste is.kamers waren proper en eten was goed.dit hotel is het kortst aan de weekelijkse markt gelegen.de markt bezoeken is een aanrader.

daar we veel reizen,kiken we ook wat naar de prijs en tot heden kan ik over de hotels op mallorca/el-arenal weinig slecht vertellen.
wie meer info wenst,mag ons steeds mailen.

groetjes,

vince & catharina.

Hallo,

Net mijn reis als alleenstaande vrouw en midden veertiger omgeboekt van Bulgarije (wegens de gruwelverhalen die ik op internet gelezen heb betreffende criminaliteit en veiligheid) naar Mallorca. En dit naar hotel luna park. Is dit te doen? Graag nog wat extra tips of informatie betreffende het weer in september , excursies, enz… Is altijd handig als iemand er al geweest is!

Greetz

Dag Greetz,

ik ben helemaal weg van het plaatsje Ca 'n Picafort.
ik ben er in 2007 geweest.
Hotel Yate is helemaal top!

Lekker eten ,super vriendelijk personeel ,nette kamers,midden het centrum en het strand op loopafstand.

Er is ook een activiteitenprogramma.
Lezke excursies zijn puerto d e soller, de bus pakken naar Alcudia,op vrijdag naar de markt.
Wij hadden geboekt bij L tur.echt heel we vlogen met Air Berlin.

Esperanza