El-Arenal, Mallorca

een super bestemming,zeer gezellig en mooi.zekers als je er op het moment verblijfd als de WK of UEFA aan de gang is.
veel dronken duitsers,maar geen last van.soms zijn ze wel luidruchtig als ze in groep zijn.
disco: BCM is de grootste op mallorca,maar zekers geen aanrader.
onze mening: Paradise beach in el-arenal,inkom 15€ met gratis 3 drank bonnen en allerlei gadgets als je voor 24u binnen komt.diverse shows waar je ook kan aan deelnemen en een mooie prijzenpot kan winnen.
het strand perfect als je met kinderen gaat,zowel strand als in zee zéér fijn zand zonder ook maar één steen er in.na 50 meter in zee kan je nog steeds staan.
meer info,mail maar gerust.
we zijn net terug van juni 2009 en hebben voor de 10de maal terug geboekt voor nu september 2009.
el-arenal/mallorca THE PLACE TO BE zowel voor jong als oud:vak02:

Ik ben hier inderdaad tijdens het WK geweest, wat echt een geweldige sfeer met zich mee bracht. Enige is dat er heel veel Duitsers zijn en wij net in een hotel in het “duitse gedeelte” zaten waardoor we hier wel last van hadden maar ahg. Je kan in Mallorca heerlijk feesten maar ook rustig uit eten gaan en lekker op het strand liggen.

Ieder zijn meug.

Hoi,

Tja ik ga ook al reeds 15 jaar naar mallorca,playa de palma met steeds een riu hotel waar ik altijd zeer tevreden over ben en vooral riu san francisco maar dan wel zonder de kids.
Misschien een luidruchtige buurt en vooral s’nachts maar we zetten ook graag eens de bloemetjes buiten en ik ben misschien al een halve duitser want ik hou wel van die ambiance en muziek…

mvg alex

Tsja, als je van een beetje feesten houdt zou ik zeker naar Al Arenal gaan. Als je iets rustigers zoekt moet je aan de andere kant van het eiland zijn… Wel mooi daar, net als andere delen van het eiland. Voor een mooi huis zou je kunnen kijken op huis huren mallorca.
Succes!

Hoi,

tja moest er toevallig iemand iets te koop weten staan mag je me dit altijd laten weten en met zeezicht nog beter…

mvg alex

mailen kan naar: [EMAIL=“alexvplanet@hotmail.com”]alexvplanet@hotmail.com

El Arenal is voor jongeren de ideale zon en uitgaanvakantie. Voor de wat oudere jongeren zou ik eerder Palma de Mallorca aanraden