Vakantie Chersonissos

Hoi iedereen,

Ga deze zomer naar Kreta - palmera beach… ben er nog nooit geweest, maar heb nadat mijn vakantie was geboekt slechte verhalen hierover gehoord… Is dat zo… of valt dit mee

Hey,

Ik heb dit hotel ook geboekt en heb er inderdaad ook slechte verhalen over gelezen, maar ook hele positieve! :slight_smile: Kijk maar op ww.vakantiereiswijzer.nl Er zijn nou eenmaal mensen die overal wat van hebben en niks goed vinden. :angry:
Wanneer ga jij er precies heen?? Ik ga van 13 tot 20 augustus, met Gogo Tours. Ik hoop nog wat van je te horen. B)

Groetjes Leanne

Hoi,

Ik heb zelf niet gelogeerd in Palmera beach maar in Hotel Oceanis net buiten Chersonissos. Via Sunweb de “volwassen” versie van Gogotours. Ik wilde wel met Gogotours maar dat kan maar tot 30 jaar, daarn wordt het Sunweb. Gogo tours en Sunweb heb ik super goeie ervaringen mee, de reisleiding is leuk en enthousiast en de excursies zijn ontzettend gezellig. Mijn ervaring is dat je tijdens de vakantie toch grotendeels buiten het hotel bent dus zelfs als het hotel tegenvalt (wat ik niet verwacht) kun je een hele leuke tijd hebben.
Een gedeelte van de excursies gaat samen met Gogotours vandaar dat we een aantal mensen tegenkwamen tijdens de excursies die wel in Palmera Beach zaten.
Zij waren heel enthousiast en hebben een leuke tijd gehad daar.
Het is een leuke locatie omdat je direct aan het strand zit en midden in Chersonissos. Lekker dicht bij de uitgaangelegenheden, winkeltjes en strand. Lijkt me een goed begin van een geweldige vakantie! :rolleyes:

Veel plezier dus en maak er zelf wat van dat scheelt de helft!

Groetjes Suzanne

Ik heb dit zelfde
Heb geboekt, maar lees nu hele verschillende berichten.
Dus wie kan me uit de onzekerheid helpen¿
het liefst iemand die net terug is.

ps ik heb overigens via TUI geboekt
Groetjes Remco

Hey Remco,
Ik heb een paar dagen geleden iemand gesproken op msn die op dit moment in dat hotel zit en die had ook alleen maar positieve opmerkingen. (Gelukkig) Het is wel zo dat, ook al heb je het hotel geboekt, je misschien in een appartement/huisje wordt gezet omdat het hotel vol is. Zij zit dus ook in een huisje ipv in het hotel, maar op zich maakt dat niet zoveel uit. Kijk ff op www.vakantiereiswijzer.nl Op deze site staat het hotel met verschillende reacties van mensen die er geweest zijn. De laatste berichten zijn allemaal positief.
Wanneer ga jij trouwens???
Groetjessssss Leanne

hoi,

ik heb net mijn vriendin even gebeld, en zij is ook naar dit hotel geweest voor 3 weken terug. zij is heel erg enthousiast! dus trek je denk ik maar niks aan van die negatieve verhalen die vind je bijna over elk hotel wel.

groetjes

:smiley: oh ja, nog een fijne vakantie!!!

Bedankt!!! Nog 3 dagen en dan ga ik weg!!

boek niet bij gogo tours/sunweb!!
ze liegen te makkelijk; mijn strand was niet helemaal 200 meter van de appartementen; eerder 1km! en dat is maar één vb van dingen die niet klopten. Zij zijn duidelijk alleen uit op je geld en niet op je plezier. Enne, die “goedkope” dagtripjes die ze aanbieden meteen als je aankomt, zijn in werkelijkheid veel duurder dan dat je ze gewoon in het stadje boekt, ook leugens dus.

Dat is bij iedere reisorganisatie zo hoor, volgens mij. Dat is nou eenmaal zo. Ze moeten hun hotels toch een beetje aanprijzen. Zou ik ook doen :huh: En dat zou mijn vakantie toch niet verpesten hoor.