Goeie middag

Hallo dames en heren,

Ik ben Gerard Schlooz zoals mijn profiel naam al zegt. Ik ben 25 jaar en studeer in Delft. Ik reis vrij veel ivm met hobby voor surfen en windsurfen, het leuke daarvan is dat je nog eens ergens komt op deze wereld.
Ik ben op dit forum nu beland omdat ik informatie zoek over Ecuador en met name over de Galapagos eilanden. Ik ga na Ecuador maar wil misschien ook langs deze eilanden, niet alleen om te surfen maar gewoon omdat het er erg mooi zou moeten zijn en er veel natuur is. Ik ben alleen een beetje bang dat het er erg duur en toeristisch is. Als iemand me hierover meer kan vertellen dan hoor ik dat graag.

Ik wens jullie allemaal een gelukkig 2011, dat er veel gereisd mag worden!

Hallo Gerard,

Wil je dit ook in combinatie doen met een cursus Spaans ? Ik heb namelijk erg goede contacten in Ecuador die ook tegen gereduceerd tarief mooie combinatie cursussen aanbieden, waaronder ook op de Galapagos eilanden !

Stulango, Moving Cultures - Marvin van Dongen

Marvin@Stulango.com

Hallo Gerard, welkom op Wereldwijzer!

Dat is inderdaad een mooie hobby om zo iets van de wereld te zien. Ben je al op het Ecuador Forum geweest? Daar kun je tips lezen van anderen en je vragen stellen. Veel plezier in Ecuador.