Goedkope vlucht naar Bolivia? help...?

Beste forum gebruiker,

Ik wil volgende maand voor 3 weken naar bolivia. Het kan vanaf 17 mei. Nu heb ik al verschillende sites bezocht met verschillende vertrekdata maar helaas vindt ik nergens een goedkope vliegticket.

Heeft er iemand tips? Of weet iemand een goedkope vliegtuig maatschapij? Let me know want mijn budget is niet zo ruim dat ik er 1.000,- voor kan betalen.

met vriendelijke groet,

rens

Je kan altijd op zoek gaan naar last-minutes, maar als je naar Bolivia wilt moet je sowieso overstappen. Ik vrees dat je geen tickets voor onder de 800 euro kan krijgen…

Je zou wel naar bijvoorbeeld Rio of Buenos Aires kunnen vliegen om vanuit daar met de bus richting Bolivia te reizen. Spaart je wel wat geld uit…

Succes!

Een ticket voor minder dan duizend euro naar Bolivia ga je niet kunnen vinden. Zo wel, dan ben ik hééeel nieuwsgierig waar. Het is een van de duurste bestemmingen in Zuid-Amerika om op te vliegen, dus je moet zeker van 1200/1300 uitgaan voor een retourtje. Als je echt wilt budgetteren zul je naar Lima of Buenos Aires moeten en vanaf daar met de bus verder gaan.

Rechtstreekse vluchten zijn er idd niet. Het meeste logische en goedkoopste is via Lima, en dan een vluchtje naar La Paz (of eventueel naar Puno en dan met de bus naar La Paz). Amerikanen vliegen trouwens wel eens op La Paz. Heel misschien kun je iets vinden Adam-Miami (of andere Amerikaanse plaats)- La Paz. Via BA of Rio zal wel moeilijk zijn. Vluchten BA/Rio naar Bolivia zijn duur.

Ik heb net, lees: vanochtend, een retourtje amsterdam - la paz geboekt via Martin Air. Deze gaat dan wel helaas via Miami maar voor 1002euro (24juni-14aug) vond ik dat nog wel te doen. Overstap tijden zijn ook acceptabel, 4 en 5 uur.
Misschien dat iemand er wat aan heeft.

Ik heb het gevoel dat het iets goedkoper moet kunnen met aanbieding Iberia naar Lima (via Madrid) en dan los ticket Lima-La Paz. Maar La Paz blijft lastig, en je zit ook nog eens in het hoogseizoen. Dus misschien is dit Martinair ticket idd wel de beste optie.

Lima - La Paz is erg duur, tenminste iets van 200 a 300 euro als je het daar terplekke koopt. Tenminste dat hoorde ik van een vriend die (ook) dacht dat het goedkoper was.
Vroeger nam ik ‘altijd’ een vlucht op Lima en vanuit daar een vlucht naar Cusco om daar wat vriendjes op te zoeken en vanuit daar met de bus en taxi’s naar La Paz. Maar nu heb ik niet zoveel tijd en het verschil tussen Lima en La Paz dat ik nu heb viel wel mee. La Paz is idd gewoon een rot bestemming om te bereiken per vliegtuig.

Hey vanaf dusseldorf kan je geloof ik op donderdagen voor 820/900 euro naar lima vliegen!

Ik ga zelf eind september naar Bolivia, via Peru. Vlucht nog niet geboekt:) Ik ga voor 6 maandjes!