Goedkope hostels uluwatu

Hoi, op dit moment zit ik in kuta lombok. Ik wil morgen graag richting uluwatu! Heeft iemand misschien nog een tip voor een goedkoop hostel/slaapzaal? Ik reis alleen dus wil graag ergens met veel Backpackers zitten.

hi, goedkoop zijn homestay (heb ik net ontdekt). even met die naam en de plaats waar je wil blijven op internet google. mooie reis

Via Wereldwijzer app

Op de site van de Lonely Planet staan er vast ook een paar.

De meeste backpackers zitten trouwens in Kuta/Sanur/Legian (dat laatst is wat duurder). Ulu Watu (de tempel) wordt meestal slechts als een dagtrip bezocht. Alleen ervaren surfers blijven soms in Ulu Watu overnachten, al zijn er ook die 's ochtends de brommer en hun board pakken en op en neer rijden.

Hoi, ik zit veelal in homestays of guesthouse maar ben juist opzoek naar hostels met slaapzalen. Op die manier kom je veel meer reizigers tegen dan wanneer je een eigen kamer hebt, zoals in een homestay. Dit is mijn ervaring nu ik hier 3 weken aan het rondreizen ben. Ik hoop van iemand een tip te krijgen over een backpacker hostel. Anders ga ik gewoon op de bonnefooi, weet dat er genoeg aanbod is, maar zou gesjouw met backpack voorkomen. Thanks for your reply.