BALI Budget hotels gezocht

Hallo,

het is bijna zo ver!!! 2 januari 2012 vliegen we naar bali.
Me vriendin en ik komen aan op 3 januari in Den Pasar!!
heerlijk zoveel zin in en we hebben dit zeker verdient naar een zware jaar.

we hebben 30 dagen om ons te vermaken in het prachtige bali, we zijn er nog nooit geweest en zouden graag advies willen hebben van mensen die er wonen of al geweest zijn.

we zoeken zeker voor de eerste paar dagen een leuk nette budget hotel waar we even van onze reis kunnen bijkomen, daarnaast een betrouwbare gids mochten we die nodig hebben.

daarnaast is elke tip welkom :cheer:

Groetjes
Melvin en Krista.

Bali Here we COME!!!:cheer::cheer:

Hoi,

Wat is budget? In het geval van backpacker budget dan zijn er genoeg accomodaties in Kuta rond Popis. Dit is in het hele drukke gedeelte van Kuta waar ook alle uitgaansgelegenheden zijn. Wil je wat rustiger dan is Sanur een goede keuze, hier verbleef ik in het verleden in Julia 1, perfect goedkope accomodatie.

Voor een driver adviseer ik Mr Dipper, +62817560689, m.dipper@yahoo.com

Hij weet alles

Heb een super vakantie…

Hoi Melvin en Krista,

Aan welk bedrag denken jullie bij Budgetprijzen???

Onze B&B is betreffende de lokatie sowieso een uitstekende aankomst en vertrekpunt op Bali, 15 minuutjes van het vliegveld.

Op het zuidelijkste puntje van Bali is de Uluwatu tempel, waar je om 17:00 een kecakshow kan bekijken op het randje van de clif en als je geluk hebt ook nog met een mooie zonsondergang! En de lekkerste seafood grill restaurants vindt je op het strand van Kedongangan & Jimbaran. De beste surfspots zijn eveneens hier: Uluwatu, Niang Niang, Bali Cliff, Pantai Kutuh (secret beach),Padang padang, Balangang, Dreamland en Jimbaran beach.

En natuurlijk kan je richting nusa dua!

Bij deze wat foto materiaal van het paradijselijke Zuid-Bali:

http://www.homebalihome.com/nl/foto-...mbaran-beaches

en bijvoorbeeld Finn’s beachclub op een private beach :

http://www.semarauluwatu.com/dining/finns/

Sowieso een fijne vakantie gewenst op Bali!

Warme groet,

Marcello :chin:
marcello@homebalihome.com
+62 (0) 8 123 6 18 88 18

Hallo,.

Overal in Bali vind je buget hotels in het noorden Kalibukbuk vanaf ca Rp. 40.000 = basic maar schoon, hier bij ons in het oosten vind je ook heel betaalbare hotelletjes . Het is even vragen en kijken maar vanaf 5-6 euro per kamer of bungalowtje is geen uitzondering.

Fijne vakantie

Salam manis Paulana