Hallo Allen,
Wie heeft er ervaring met het verschepen van goederen van bangkok naar NL. Ik zou graag willen weten hoe duur dit is het hoelang de spullen onderweg zijn.
Alvast bedankt!
Groetjes
Hallo Allen,
Wie heeft er ervaring met het verschepen van goederen van bangkok naar NL. Ik zou graag willen weten hoe duur dit is het hoelang de spullen onderweg zijn.
Alvast bedankt!
Groetjes
daar probeer ik ook al een tijdje info over te vinden. kan niets anders vinden dan via postkantoor dat kost 4 kilo 20 euro en dan is het ongeveer 2 mnd onderweg.
Hi Karen,
Thx voor de tip, ik ga gewoon internet afstruinen. Mocht ik was vinden dan laat ik het hier weten.
Groetjes
Dann
hallo waarom verstuur je niet via ups.
weet niet wat je wilt verschepen?
hallo dannhan
wij hebben een versterker laten verschepen.
van koh samui naar nederland.
is dus bijna 6 maanden onderweg geweest.
je kunt vanaf bangkok beter met ups versturen.
is wat duurder maar wel veiliger.
weet niet wat jij wilt verschepen naar nederland?
ups en fedex kan wel maar is nog veel duurder dan met de post.
hoi karin
fedex hadden wij het mee verstuurt.
is dus geen oficieel bestaand bedrijf.
we hadden de versterker dus in sept verstuurt.
kosten waren 160 euro was een behoorlijk zwaar geval
in februari hadden ze dus pas de papieren.
dat hij in nederland was aangekomen.
zijn bijna elke week naar hun kantoor hier op samui gegaan.
werden daar dus niets wijzer van.
toen hebben we gedreigd om de politie in te schakelen.
en aangifte te doen van diefstal.
omdat ze in al die maanden niks op papier konden aantonen.
toen hoorde wij vanuit nederland dat hun de naam fedex.
hier dus helemaal niet mogen gebruiken.
de versterker is gelukkig toch nog goed aangekomen.
dus mijn advies ga niet met hun in zee.
groetjes riekie
Hallo,
Wij hebben onze pakketen verstuurd met de gewone post in Thailand en dat ging ook met de boot duurde 2 maanden en alles is prima aangekomen. Ik weet niet wat hun maximum is om te verschepen. Misschien hebben die ook wel een aparte service.
http://www.thailandpost.com/newweb/index_en.asp
gr van Moira
je kunt dan een pakketje van max 20 kilo verschepen kosten zijn min 60 euro.
ik denk dat dat het gewoon maar weer wordt want ik kan niets anders vinden. wel verschepen van nld naar bkk maar deze mensen verschepen niet weer terug omdat ze geen kantoor in thailland hebben.
ja ik weet het ook niet het is gewoon altijd erg duur om spullen te versturen. Wij betalen hier in Australie 180 dollar is 90 euro voor 20 kilo en dat is met de boot en als je het wil laten vliegen kost het 399 dollar is 200 euro voor 20 kilo.
gr van Moira
Het bedrijf Windmill forwarding verscheept iedere 2 weken een container naar Bangkok, in deze container kun je als particulier ook ruimte huren minimaal 1 vierkante meter, nou kon ik op de site van het bedrijf niks vinden over verscheping in omgekeerde richting,dus van Bangkok naar Nederland, maar het zal duidelijk zijn dat deze containers toch ook weer een keer terug komen naar Nederland. Dann je zou bij dit bedrijf kunnen informeren of men ook vervoer in omgekeerde richting doet, hun site is www.windmillforwarding.nl
dank je wel korikong
ik ga contact met ze opnemen.
gewoon via de thaise pos! gaat per kilo…bij ons was het er binnen een week! Iets van 8 euro per kilo…kan wat goedkoper als het er langer over mag doen. Doss kost je 40 bath. Ze pakken het nog mooi voor je in ook… Wel worden de paketten oppervlakkig gecontroleerd!
ben je trouwens op de weekend markt in BKK, dan kun je daar mega dozen kopen… Geloof 3 kuub en max 100 Kg kan je dan laten verschepen (duurt twee maanden). je moet het dan wel zelf ophalen in rotterdam… Ook zitten er allemaal kantoorje van UPS, FedEx, enz enz, gewoon tussen de kooplieden. Als je handelswaar verscheept betaal je dan wel invoerrechten.
Succes!
invoerrechten betall je in nld bedoel je ?
dit is niet op alles, hangt van je product af.
hmzz…oke! wat mag je gratis invoeren?
ja invoerechten moet je betalen in nederland.
dus wat je ook verscheept laat een lage bon maken.
des de minder betaal je aan invoerrechten.
invoerrechten betaal je over de waarde van het product en over de vervoerskosten.
bij de kamer van koophandel kun je kijken hoeveel invoerrechten je betaald op een product.
http://www.kvk.nl/internationalehandel/040_Belastingen_en_invoerrechten/invoerrechten/Invoerrechten.asp
Een heleboel bedrijven die pakjes en/of vracht vanuit Bangkok verzenden staan op de site www.thaiwebsites.com/freight.asp Wellicht zit hier iets bij.
www.windmillforwarding.nl ,ik heb de offerte gehad, 1250 euro voor 1m3.
Hallo,
Ik importeer met mijn eigen bedrijf regelmatig goederen per container van BKK naar Rotterdam.
Stuur me maar eens een email met je exacte vragen dan zal ik je deze beantwoorden.
[EMAIL=“Asianimportexport@gmail.com”]Asianimportexport@gmail.com
Rob:dag: