Goedemiddag!

Goedemiddag iedereen!

Mijn naam is Martin Brons, 23 jaar oud en ik kom uit Terheijden.
Zoals iedereen heb ik reisdromen en de tijd is aangebroken om er iets mee te doen, anders komt het er nooit meer van.

Mijn reiservaring zijn de burgerlijke reizen in West-Europa. Over 3 weken ga ik met mijn vriendin naar Letland, als kickstart van onze reeks aan reizen die we in ons vooruitzicht hebben. Daarna staan er reizen naar Azië en Zuid-Amerika in de planning, althans, we zijn er voor aan het sparen, iets concreets hebben we nog niet.

Ik hoop hier leuke reiservaringen te kunnen delen met anderen en ik spreek jullie snel op dit forum!

Groetjes,
Martin Brons

Hoi Martin,welkom op wereldwijzer!
Nou buiten het grote Esplanade Park alsook het St Petruskerk is er bitter weinig te zien in de hoofdstad Riga!
Las ook in je berichtje dat jullie plannen hebben om richting Azie te reizen,welke landen staan er zoal op jullie programma,Martin?
hier op wereldwijzer hebben we verschillende landen forums waar je terecht kunt met al je vragen of tips.
Succ6 met al wat je nog gaat bereizen in de toekomst,Martin!
groet,georgessiam.

Hallo Geogessiam,

We zijn er ook maar 3 dagen en ik kan erg genieten van de cultuur opsnuiven, dus ik denk dat we het er erg leuk gaan hebben!

In mijn hoofd spookt Myanmar heel erg. Verder trekken Viëtnam, Combodja en Thailand mij heel erg.

Ik heb al lekker rond zitten snuffelen en al een hoop handige tips gelezen! Ik hoop dat ik snel verslag kan doen van onze reizen!

Mvg,
Martin

Hoi Martin,

Op mijn beurt, welkom op Wereldwijzer !
Voor elk wat wils natuurlijk, maar omtrent Riga ben ik het niet eens met ‘georgessiam’ (sorry Georges :chin:).

Riga is een bruisende universiteitsstad, waar ook voor jongeren veel te beleven valt !
Het historische centrum is ronduit prachtig; de Art-Nouveau wijk is uniek. Bovendien is Riga in 2014 de nieuwe culturele hoofdstad van Europa !

Ook in de omgeving van Riga kan je mooie uitstappen maken, o.m. naar het barokke paleis van Rundale of naar Jūrmala, een badplaats met zowat 3500 houten gebouwen, veelal in Art-Nouveaustijl.

Groetjes, Line

1 like

Hallo Line,

Dankje voor de tips! Ik heb vanmiddag 3 op reis zitten kijken over Riga en daar hadden ze het ook al over de leuke binnenstad! Ik ben erg benieuwd! Rundale ga ik zeker bezoeken als ik dat zo bekijk, Jūrmala laat ik denk ik nog even afhangen van het weer :wink:
Nogmaals, super bedankt!

Gr,
Martin