Ff voorstellen, Martin....

Hey Hoi Travelers,

Eindelijk heb ik dan een leuk (druk) forum gevonden, here we go:

Martin, 42 jaar

Vanaf mijn 30ste heb ik al een enorme reisdrang, vooral richting Aziatische landen maar ook Africa heeft mijn belangstelling.

Kenia, Indonesie (Bali), Thailand, Malaysia, (Borneo), Vietnam, China, India, Egypt, Tunesie, and so much more to see.

Op het moment ben ik singel en heb ik iets minder behoefte maar de drang om te reizen is er nog steeds heb alleen ff geen zin meer om alleen te reizen.

Ben benieuwd wat dit forum mij gaat brengen, tripadvisor is 1 grote reclame site geworden, hopelijk is Wereldwijzer een leuk Nederlands alternatief.

Wens jullie allen een fijne dag,

Martin

Hoi Martin,welkom op wereldwijzer!
Nou als ik je berichtje lees,heb je al aardig wat landen bezocht in het verleden.
Hoe waren trouwens je reiservaringen over Vietnam,ook de Cu Chi Tunnels nabij Ho Chi Minh City bezocht?
In iedergeval kan je altijd je tips kwijt op de verschillende landen forums hier op wereldwijzer.
Indien je op zoek bent naar een reisgenoot,dan kan je altijd een oproepje posten in het Reisgenoten Forum
plaats in je oproep een beschrijving van waar je naar toe wilt, welke periode, waar je reisgenoot aan moet voldoen en vooral wie je zelf bent.
Succ6 met al wat je nog gaat bereizen in de toekomst,Martin!
groet,
georgessiam.

Hey Hoi,

Thanks voor je reactie, Ho Chi Minh City was echt top, helemaal te gek, nog drukker dan Bangkok en super goed en goedkoop eten. Ben inderdaad nog wel ff bij de Cu Chi Tunnels geweest ben er zelf in geweest, erg benauwt niet echt mij ding en natuurlijk was het al een en al commercie. Was niet echt onder de indruk.