Wij zoeken een goede Rand Mc Nally roadmap van het westen van de vs. Waar kan ik deze kopen? Bol.com geeft geen resultaten…
Bij voorbaat onze dank voor eventuele hulp.
Groet,
Socratestc
Misschien heb je dit al gedaan. Zie randmcnally.com, Amazon.com, of barnesandnobles.com, het probleem is dat ze waarschijnlijk geen producten niet naar Europa versturen. Als je een eReader hebt (of een iPad), misschien is het mogelijk om een soft copy te downloaden.
randmcnally.com heeft een online atlas/ roadmap.
Helaas zijn ze vrij groot en zwaar om op te sturen, anders had ik je er wel een gestuurd.:nod:>>>
:vak02:Peggy
Als je lid bent van de ANWB kan je daar een lokale AA store (hun lokale versie van onze wegenwacht) inlopen en gratis kaarten van de regio vragen. Wij hebben in San Francisco kaarten van Californië, Nevada, Utah en Arizona gekregen en daarmee onze hele reis door het zuidwesten goed gered.
Als je daar bent gewoon de eerste de beste wal-mart of boekwinkel in lopen en daar kopen. scheelt je de helft van het geld.
Thuis kun je alles plannen met google maps.
Hallo Socratestc
Heb je hier al eens geprobeerd.
Reisboekhandel Pied a terre te Amsterdam
Amerika wegenatlas Rand Mcnally USA, Canada, Mexico Road Atlas 2012
€ 15.95
Rand McNally the Road Atlas United States, Canada and Mexico in deze basis wegenatlas zijn de wegenkaarten van alle staten van de Verenigde Staten van Amerika opgenomen. Jaar editie
Henk
West-Amerika planning september 2012
Mijn site
Een goede boekhandel heeft Rand vaak in voorraad en anders kunnen ze hem bestellen. Wel duurder dan hem kopen in de USA maar de voorpret is ook wat waard. Ik bestel hem jaarlijks via Amazon samen met nog veel meer boeken. Alleen de Rand bestellen zal wel duur zijn met de shipping costs. Voor zo ver ik weet is AAA gestops of gedeeltelijk gestopt met het gratis vertrekken van kaarten en boeken va 1-1-2012.
Yeehaw
Ik weet niet waar je woont, maar in Leiden zit een reisboekenwinkel, die heeft ze ook. En nog veel meer leuke reisboeken over Amerika.