Goede reisgids / boek

Weet iemand misschien een geschikt reisboek voor me, heb hier wel al een lonelyplanet liggen waar opzich wel veel informatie instaat, alleen allemaal in het engels. Vandaar dus dat ik opzoek ben naar een Nederlands boek

Iemand een aanrader voor me?

Je bent 20 jaar oud? Ik denk dat je engels goed genoeg zal zijn voor de lonelyplanet! Anders kun je altijd naar de boekenwinkel gaan en elk Thailand boek even doorbladeren en welke je het meest aanspreekt kun je kopen…

Je kan de Capitool reisgids van Thailand eens bekijken, in het Nederlands:

http://www.capitoolgids.nl/thailand.htm

Heb ff gesurfd ivb:nederlandstalige reisgidsen(Thailand)Wat denk je van Trotter serie van uitgeverij lannoo:444paginas:prijs=16.95euro of Lannoo’s Reisgids Thailand prijs=22.50euro en wat denk je van Capitool Reisgids?prijs=29.90euro! deze boeken heb ik gevonden op www.Stanley-Livingstone.nl de zaak is gevestigd in Den Haag.Ik heb nog verschillende reisgidsen gevonden op Belgische uitgeverijen o.a:Thailand Cultuur bewust 167 paginas voor de prijs van 9.95euro!(elmar uitgeverij)groetjes:georgessiam.

Capitoolgids is volgens mij prima .

groetjes

Heb vandaag het Capitool-Reisgids boek gekocht, ziet er inhoudelijk goed uit, kdenk dat ik hier zeker wel wat aan ga hebben.

Bedankt