Goede kaarten voor Bangkok

Waar kan ik goede kaarten verkrijgen van Thailand en Bangkok?

op de luchthaven kan je eer krijgen van bkk. en van thailand zijn overal in bkk te koop.

Weet je misschien ook een adres waar ik kaarten van Thialand in Nederland kan aanschaffen. Hiermee kan ik dan van te voren een betere planning maken.

nee sorry geen idee.

in de lonely planet staat ook een kaart en dan van iedere streek weer kleinere kaartjes. en dan kan je ook alvast heel veel informatie lezen en is ook nog handig voor onderweg

De ANWB verkoopt kaarten van Thailand.

Omdat Bangkok zo snel verandert, koop ik altijd “Nancy Chandler’s Map of Bangkok”. Dit is een getekende plattegrond van Bangkok met allerlei wetenswaardigheden. Deze plattegrond kan je in bijna elke boekwinkel in Bangkok krijgen. Ik vind hem verschrikkelijk handig en makkelijk in formaat. Ik zou zeggen bekijk hem eerst even in de preview op dit adres: www.nancychandler.net/product.asp?pId=11

Groet,
Joe

er is ook een kaart te koop in bangkok met alle busnummers erbij op die vonden wij erg gemakkelijk.

hallo, als je kijkt naar www.toerismethailand.be zijn er brochures te bekijken of gratis aan te vragen . ze zijn misschien niet het meest uitgebreid maar van de meest belangrijke toeristische steden zijn het toch goede stratenplannen. groetjes

Inmiddels kaarten aangeschaft bij de ANWB van Thailand en Bangkok.

Bedankt voor jullie reacties.

Indien je hulp nodig hebt bij het plannen, vraag maar raak, ben in veel plaatsen geweest.