ik las ergens dat je de lonely planet beter in thailand kunt kopen dann hier, maar kan iemand mij vertellen waar ik dan moet zijn in bangkok?
die zijn gewoon te koop in de meeste telefoon winkels in thailand en waren huizen en succes verder er mee dit bericht moet naar de sim kaart vraag
Ervan uitgaande dat fransjes boekhandels bedoelt: klopt, koop je in iedere boekhandel. Je kunt ook kijken in 2e hands winkels voor een gebruikte.
Ik heb trouwens geen idee of het waar is dat ze hier goedkoper zijn dan in Nederland.
als je ´m in Bangkok wilt kopen dan moet je naar Khao San Road gaan. Daar liggen ze in overvloed bij de We buy everything kraampjes. Deze boeken kopen deze mensen over van toeristen en pakken ze dan in in plastic en verkopen ze weer aan andere toeristen.
De meeste zijn dus wel tweedehands. Maar zeker een stuk goedkoper dan hier in Nederland.
Op het vliegveld in het boekenwinkeltje zijn ze ook te koop (1920 bath, in terminal 2, roltrap op) En inderdaad op de Khao San Road kan je ze zeker ook vinden.