Goed Niet Te Duur Hotel Izmir

Hallo beste mensen

ik heb een vraagje wie van jullie kent een goed hotel in izmir maar niet te duur.
Ik ga volgende week samen met mijn moeder en zoontje naar izmir voor een week. De touristische hotels gaan pas in april open en nu vraag ik me af welk hotel we dan het beste kunnen nemen.
Het zou echt te gek zijn als iemand me kan helpen.

Ja op iedere hoek liggen 5 hotels maar WELKE moeten we hebben haha tis best moeilik.
Alvast tegek bedankt hopelijk heeft iemand info voor me.

Vele lieve groetjes jekka

ik denk dat de toeristen hotels gedeeltelijkw el open zijn hoor. want ik ben ook geweest en ik zat in toeristen hotel.

Er zijn inderdaad veel hotels, ga niet in de wijk Basmane zitten.

Ben je van plan om vanuit Nederland te boeken? Of ter plekke?

heho ,

Dank je wel voor de berichtjes en ik ga daar direct boeken dus niet van uit nederland. We hebben na vraag gedaan en we kregen overal te horen dat de toeristische hotels nog niet open waren vandaar mijn vraag.
Ik ben er met nieuw jaar geweest met mijn vriend en i dacht dat ik de kaartjes van ons hotel had weggegooit en we wisten de naam niet meer.Gelukkig heb ik ze vandaag gevonden dus.
Even goed kei bedankt voor jullie reacties. Ik vertrek zaterdag al en we hebbem er supper zin in hopelijk is t mooi weer. Een vriend van mijn vriend is er nu ook en hij zi dat t nooi weer was blijven zo!!!

Vele groetjes thanks!!!
jekka :stuck_out_tongue: