(origineel bericht op be-more.nl)
Goed begin is het halve werk… Of zoiets!
Vanmorgen ben ik dan eindelijk vertrokken naar Malawi… De reis, Brussel –> Cairo –> Nairobi –> lilonge (20 uur, maar dan heb je ook wat!) Het lastigste leek mij op tijd in Brussel zijn, want je weet maar nooit… veelste voreg vertrokken waardoor papa, mama, Cobie en ik om 12 uur (4 uur van tevoren) al op het vliegveld van Brussel stonden… GELUKKIG!!! Probeer je een label aan je tas te maken, komen je vader en moeder met een toch iets ongerust hoofd aan je vragen of je echt de vlucht naar Cairo van 15.55 hebt… ‘Uhmm Jaa’… "Ja Veerle, die is dus gecanceled!!’ Grondpersoneel staakt, ja daar doe je dus niets tegen…
Wij naar de balie van Egyptair, en gelukkid hebben ze mij daar heel goed geholen en kreeg ik een andere vlucht…
Dus nu: Brussel –> Doha (Qatar) –> Nairobi –> Lilonge… Weer eens iets anders…
Nou ik ben nu in Doha, moet nog anderhalf uur wachten voor de volgende vlucht… Verder is alles goed verlopen… Mede dankzij Joost en Ivo ben ik opgestegen en geland met de heerlijke muziek van Toybox (OEPS) en onderweg onder andere een heerlijk stukje pizza gegeten (L)
Ik ben benieuwd wat de reis me nog meer brengt, maar dit was iig (nu ik niet op Brussel vast staat) best wel eens grappig!
Xxx Veerle