Ik heb ergens gelezen dat de Glen Canyon Dam net zo mooi is dan de Hoover Dam.Zelfs goedkoper en meer parkplaatsen. Het uitzicht ook vergelijkbaar. We gaan de 16e aug. al die richting uit. Wie weet of dit klopt? Alvast bedankt voor je reactie - Dreeke
Nog sterker, wij prefereren Glen Canyon Dam. Toegangsprijs is $ 5,-- en genoeg parkeerplaatsen, mooiere uitzichten (vinden wij) en een stuk rustiger. Hoover is natuurlijk ook schitterende maar het kan er onwijs druk zijn met lange wachttijden voor je de dam over bent. Dit verandert eind van het jaar omdat de bypass open zal zijn. Het is nog niet duidelijk hoe een bezoek aan Hoover dan wordt geregeld. Maar daar hebben jullie nog niets aan. Ik kies dus voor Glen Canyon Dam.
Ik ben erg blij met je antwoord.
Ik had ook nog 'n vraag doorgemaild over The Waves in de buurt van Page maar daar heb ik zelf het antwoord op gevonden. Er blijken maar 20 personen per dag naartoe te mogen. 10 via internetloting en 10 via loting aan de ingang. Helaas niet voor ons te verwezenlijken vrees ik. Ik heb daar erg mooie foto’s van gezien op ontdek.amerika.nl.
Dankjewel - Dréeke
De Wave is een loterij. Hoop dat je in goede conditie bent en trek er maar een uur of 5 voor uit. Zou niet mijn hobby zijn in augustus.