Gili Air of Gili meno ?

Hallo, wij zijn van plan om een aantal dagen naar 1 van de eilanden te gaan.
Nu zitten wij te twijfelen over gili air of gili meno. Wat wij zoeken is een eiland om te relaxen, te kunnen snorkelen, lekker eten. Nu lees ik diverse dingen over beide eilanden. Mijn vraag is is iemand op beide eilanden geweest en kan je mij vertellen wat de + en - punten zijn.

Mocht je informatie weten over Manta dive op gili air dan ben ik daar ook benieuwd naar?

gr yolan:zon02:

Ik zit met dezelfde vraag idd. gili meno of gili air.

Maar of ik er ook daadwerkelijk heen kan/wil gaan hangt ook van de boottocht af die ik met Perama wil doen langs veel kleine eilandjes o.a. komodo, moyo etc. Dat is 3 of 5 dagen (ik wil 5) Als ik dat doe sla ik gili over.
moet alleen wel op spec. datum echt dan aanwezig zijn want ze hebben een schema voor vertrekdata. Maar het lijkt me gaaf. Maar de gili’s ook…
http://www.peramatour.com/HKC0102en.php voor filmpje

Hey,

Ik ben heel kort op Gili Air geweest en heb er niet zo heel veel van gezien.
Wel ben ik voor een paar dagen op Gili Meno geweest.
Het is een heeeel rustig eiland, helemaal vergeleken met Gili Trawangan.
Je hebt bijna het hele strand voor jezelf, dat is wel fijn maar s’avonds is er niet veel te doen.
Je hebt volgens mij maar 1 bar en een paar simpele restaurantjes.
Dus niet echt een nachtleven.
Maar wel fijn om te relaxen:zon02:.

Gili Trawangan is bruisender, maar wel drukker dus.
“Veel” uitgaans gelegenheden en restaurantjes. Maar je moet wel van die drukte houden.

Greetz
Jess

Ga naar het eerste eiland en als het je niet bevalt ben je in een half uur bij de volgende (ruime schatting). Wij hebben ze in een dag of 6 alle drie gedaan, wel zo makkelijk. Ik vond Nemo heerlijk rustig, Air ook nog wel, Trawangan was mij te druk.