Gibbon Experience

Hallo,

Ik probeer al enkele weken de Gibbon Experience te bereiken.
Geen antwoord per email en de telefoon nemen ze ook zelden op.
Als ze al opnemen krijg ik een (oud?) vrouwtje aan de lijn die wat
brabbelt en dan de telefoon erop gooit.

Wie weet of de tours nog te boeken zijn ( eind Maart ) en hoe ik
in contact kan komen met deze mensen.

Hoorde dat ze nogal populair zijn dus ben bang dat de tours al volgeboekt zijn als ik gewoon ineens bij ze op de stoep sta.

Wie kan me aan info helpen?

Alvast bedankt!

Hallo Enzo,
Wij hebben Gibbon inmiddels geboekt,wij gaan 27-01-2011
ik ben er lang mee bezig geweest maar ze hebben 2 email adressen,
die op de website van hun staat is die degene waar ze niet op antwoorden, die andere (ik ben op dit moment niet in staat te achterhalen wat het adres is)antwoorden ze wel op maar ze sturen dan weer antwoord met het adres waar ze niet op reageren ,
succes en sorry dat ik de adressen niet voor je heb,
groeten Ronald

mailto:info@gibbonexperience.org

mailto:conservation@gibbonexperience.org

had je deze al?

Mijn schoonzus heeft t destijds voor ons geregeld, lukt dit niet bel ik haar even voor je

Hoi, wij hebben hem net achter de rug. Alles geregeld via info@gibbonexperience.org. Ik kreeg steeds vrij snel reactie. Ze hebben het nu druk vanwege het hmong nieuwjaar, waardoor er minder personeel is. Gewoon dit adres gebruiken en een beetje geduld hebben. Een tip: niet alle gidsen spreken Engels. Onze wel en van andere groepen die we tegen kwamen begrepen we wel dat we daar echt geluk mee hadden. Vraag dus om een datum met een engels sprekende gids!

Succes met je booking!

1 like

Gelukt?? :))

als je nog info nodig hebt…

Greetz

1 like

Ja! Gelukt :slight_smile:

We hebben eindelijk contact! Duurde weer een paar dagen, maar heb nu alle info ontvangen. Ze zijn volgens mij wel wat duurder geworden. Dacht me te herinneren dat het “vroeger” EUR 180,- was, maar nu zijn de Classic en de Waterfall tour EUR 220,-
Maar het zal nog steeds zeer de moeite waard zijn!

Er is ook een 3e tour bijgekomen, de Tree Spa Gibbon Experience.
Zoals ze zelf zeggen:
The Spa Gibbon Experience is our ultimate canopy discovery program. It is designed to be a milestone in our canopy dwelling concept development. The Gibbon Spa program gives you access to the Classic Gibbon Experience and brings to you optimal observation facilities, gourmet food, aerial massage with an overall more refined service. The Spa Gibbon Experience is therefore recommended for quiet Epicureans, wildlife photographers and for anyone eager to take a step towards the Gibbon Expertise.

Klinkt goed, maar je moet er wel EUR 280,- voor neerleggen…

Bedankt voor de hulp allemaal!

Ben in die boomhut geweest en vond m niet zo veel beter dan de andere. Of je moet perse koud bier willen? Nee ik zou kiezen voor zippen (classic), of zippen plus hiken ( waterfall). Spa lekker voor de oudjes laten!

Ik zeg nooit nee tegen een koud biertje :wink: maar wij gaan toch voor die Waterfall tour!

Ik heb de waterfall gedaan: ik was dood Van t hiken haha! Zorg dat je in goeie conditie bent( ik dacht dat ik t was!!) Haha… En neem n ipod voir snachts!!

Ik heb de meest mooie ervaring gehad, en had er zelfs het dubbele voor betaald!! Wow, neem een camera mee om filmpjes te maken als je aan de kabelbaan hangt, en laat je filmen door degene die voor je was… Onvergetelijke beelden!!

Geniet!!!

Volgens mij heb ik wel een redelijke conditie, maar bij 35 graden :zon02: heuveltje op zou het ook zomaar tegen kunnen vallen haha.

Het is een redelijke hap uit ons budget maar hoor van iedereen dat het het dubbel en dwars waard is… can’t wait! :slight_smile:

Genieten gaan we zeker! Thanks :thumbsup:

Was t maar heuveltje op geweest… Haha! …

Je gaat echt echt genieten, ik zou wel een keertje weeekendje gibbon willen doen … Erger nog, we hadden bedacht toen wecterug in ned waren dat we gewoon weer zouden gaan: 12 uur vliegen… Gibbon doen… 12 uur terug!! Uiteindelijk hadden we onszelf als knettergek verklaart haha

Wij troffen die niet engrls sprekende gids… Geen moment last van ondervonden. Wat is er nou mooier dan een paar laotianen die geen engels spreken, een jungle en ziplines!! Met handjes en voetjes werk kun je de grootste lol hebben! Haha

Lijkt me ook niet zo’n groot probleem. Beetje basic communicatie is overal mogelijk.

Ach… knettergek is maar net hoe je het bekijkt toch :wink:

Heb wel eens op het punt gestaan om last minute het vliegtuig naar Dubai te nemen voor een concert van The Prodigy midden in de woestijn… Kwam er gelukkig net op tijd achter dat ik toch nooit meer op tijd aan zou komen haha… Wel jammer…

Haha!! Er zijn er dus meer met dit soort ideeen hihi… Lekkere luxe problemen hahaaa

Hoe zit het met gibbons spotten bij deze experience, of gaat het daar niet om? Ik ben van plan enkele weken naar Laos te gaan dit jaar, maar ik vind op internet vaak de opmerking “je mag bij zijn als je ze te horen krijgt”. Zijn ze door de eventuele toeristische drukte verder terug getrokken in het bos?

Wij hebben ze alleen gehoord, maar snachts bleek achteraf in onze hut n gibbon op onze hut geweest te te zijn volgens de gids. Wij hoorde het en de gids zag hoe de takken gebroken waren door n gibbon. Maar je moet je voorstellen dat een gibbon je van verre hoort!!! Aankomen…! Die ziplibes maken veel geluid. Nee ga niet voor t spotten van deze dieren want dan zou je teleurgesteld kunnen raken

1 like

Bedankt. Als ik er heen zou gaan, dan i.d.d. voor het spotten (op afstand) van de dieren. Canopy/tokkelen hoeft voor mij niet meer zo nodig.

als…?.. Nee je MOET gaan :wink:

het is zoooooo magisch!!!

:slight_smile: :slight_smile: :slight_smile: