Gezocht vrouwlijke betrouwbare reisgenoot Caribean/ Europa

hallo,

Op een korte termijn ben ik opzoek naar een reisgenote voor de Caribean of misschien Europa waar nog erg goed weer is.
Het zou heel leuk zijn om ipv alleen om samen met een ander een reis te maken. Reden; ik ben nog nooit alleen weggeweest en alleen is toch zo alleen!!!
Ben je (30- 50 jaar) ook opzoek naar een spontane, zelfstandige, onafhankelijke, serieuze en een humor volle reisgenoot waar je op kan rekenen, laat wat van je horen. (Hieronder of via een pb berichtje ! )

Forum Admin Brake:

Hoi Ver weg,
Leuk dat je hier post in het reisgenoten Forum ! :slight_smile:
Spijtiggenoeg is het niet toegestaan e-mailadressen te publiceren i.v.m. ‘spambots’ (al dan niet via informatie die door zoekmachinecrawlers worden opgeslagen).
Mensen die eventueel geïnteresseerd zijn ,kunnen best je een intern persoonlijk berichtje sturen.
Succ6 nog met het zoeken naar een geschikte reisgenoot,Ver weg !
Met vriendelijke reisgroet,
georgessiam

Hoi verweg ,

sorry maar ik weet Jouw naam niet, mijn nickname diamondpearls, maar mijn echte naam is Moureen.
Ik ben nu ook alleen sinds 2 jaar gescheiden, ging ook 2 tot 4 keer per jaar op vakantie , maar nu helaas dat ik alleen ben, ben ik met uitzondering van afgelopen juni 4 weken met een vriendin geweest die getrouwd is en altijd met haar man op vakantie gaat.
Wil je meer van mij weten schroom niet om te reageren.

Voor nu vriendelijke groeten.

hopelijk tot reatie.

Ok, sorry. hoe kan ik dat wijzigen??

      • Updated - - -

Hai,

Ik weet bij god niet hoe dit allemaal precies werkt maar hopelijk komt mijn boodschap bij je aan.
Waar ben jij opzoek naar en voor wanneer? Ik zou graag begin okt een weekje weg willen of anders tegen eind okt vanwege mijn verjaardag

Hoi dames,
Even uitleggen werking priveberichtje:
Gewoon op het blauwe gebruikersnaam van Ver weg of diamondpearls klikken.
Je krijgt een submenu te zien (zie hieronder)

Als vriend toevoegen :
Privé-bericht sturen :
Op je negeerlijst zetten :
Laatste berichten :
Laatste gestarte onderwerpen :
Artikelen
Weblog berichten
Bekijk gesprek :

Je klikt ** Privé-bericht sturen** aan dan kom je automatisch op de account.
Je ziet een kader met daarboven een kleiner kadertje met titel : Vul eerst de titel in
Daarna je tekst in het grotere kader.
Als je dit gedaan hebt dan zie je rechtsonder bericht versturen ,dit aanklikken en je berichtje is verzonden.