Heeyz globetrotter :dag:,
Leuk dat je mijn oproepje leest. Ik zal eerst wat over mijzelf vertellen: ik ben Petra, op dit moment 27 jaar jong, afgestudeerd maatschappelijk werkster en op dit moment werkzaam in Rotterdam.
Ik wil de reis van mijn leven gaan maken door 2.5 maanden, met een camper, rond te gaan reizen door Australie en Nieuw-Zeeland eind 2010, begin 2011!!! Door een spierziekte zit ik in een elektrische rolstoel en in een aantal dingen afhankelijk van zorg van anderen. Dit weerhoudt mij er absoluut niet van om de wereld te verkennen. Botswana, Zambia waren mijn vorige avontuurlijke reizen :nod:.
En bij het kampvuur onder de sterrenhemel in Botswana, wist ik het ineens zeker… ik moet mijn dromen waar gaan maken en naar Aus en NZ gaan!!! 2.5 maanden is lang, maar wel de kans om een hoop te zien. Zou ook nog een weekje Bali aan willen doen en 3 of 4 dagen de plaatsen waar we op vliegen!!! :chin: Dus als je zin hebt om te duiken op het reef, oud en nieuw te vieren in Sydney, te genieten van de natuur, kangaroos te knuffelen dus kortom een fantastisch avontuur aan te gaan, laat het me weten…
Ik zoek iemand die her en der wil helpen met mijn persoonlijke verzorging, een camper kan besturen en vooral zin heeft om dit avontuur een geweldig ervaring te laten worden. Natuurlijk doen we het samen en is er op dit moment behalve een richtlijn om te vertrekken nog helemaal niets vast gelegd, er valt over veeeeeeel te praten. Spreekt dit je aan?; trek je stoute schoenen aan en mail…