gezocht stel om onze B&B over te nemen

Altijd al de droom gehad van een eigen B&B in Italië?
Wij zijn op zoek naar mensen om onze B&B over te nemen.
Vanwege familieomstandigheden zijn wij genoodzaakt terug te verhuizen naar Nederland.
Omdat we graag op korte termijn terug willen leek het ons een goed idee om alleen de B&B als bedrijf te verkopen, het pand en de grond houden we in eigen bezit.
Het leek ons een zeer goede kans voor mensen die dit graag zouden willen doen maar beperkte financiële middelen hebben. Onze B&B is meteen instap klaar, het bedrijf loopt prima. Kijk voor meer info en mailadres op de website Agriturismo Carincone www.carincone.com
Doe een bod en laat ons weten wat jou mogelijkheden zijn en we kijken of we gezamenlijk tot overeenstemming kunnen komen.
Als je zelf nog andere ideeën hebt, laat ze gerust horen!
Alleen beheren is helaas geen optie.
Graag tot mails!

Hoi Eric,
Denk dat je best je berichtje post in het ** Italië Forum** hier op wereldwijzer.
Dit geeft je ook een betere kans om mensen aan te trekken tot je oproep.
In iedergeval succ6 nog met de verkoop van jullie B&B in Italië.
Met vriendelijke reisgroet,
georgessiam.

Als je een bedrijf wilt verkopen, is het misschien handig om wat meer informatie over de omzet, winst en bezettingsgraad te geven.
Verder willen jullie graag het pand en de grond houden. Dan zullen jullie hiervoor ook huur willen ontvangen van de nieuwe uitbaters. Hoeveel moet die huur bedragen? Dat is wel vrij belangrijke informatie om een exploitatiebegroting te kunnen maken en dat is weer nodig om een bod uit te kunnen brengen.

Ik snap op zich wel dat ze dat hier niet neer zetten. :slight_smile: Lijkt me iets om per mail te bespreken toch?

Er staat letterlijk “Doe een bot”. Daarmee wekken ze de indruk dat ze van mening zijn dat dat mogelijk is op basis van deze informatie.
Het is trouwens niet zo vreemd om deze info openbaar te maken. Er zijn websites waar je je bedrijf te koop kunt zetten, maar dan moet je wel de omzet en brutowinst vermelden, anders krijg je geen enkele reactie.

Nee, letterlijk staat er niet “doe een bot” :biggrin:

Haha. Inderdaad. Dat staat er niet.

Hoop dat ik je niet beledigd heb… maar kon het niet laten, sorry :wacko:

Nee, natuurlijk niet. Ik vind het vooral stom dat ik het zelf niet eens gezien had.

Ach… D’s en T’s blijven lastig in het nederlands he :slight_smile:

Mensen die geïnteresseerd zijn kunnen in een privé bericht contact met ons opnemen. Ik vind het niet nodig om mijn financiën openbaar te delen. Daarbij komt dat wij op zoek zijn naar mensen die dit bedrijf met dezelfde toewijding en passie voort willen zetten als wij dat doen. Het gaat niet alleen maar om de financiën. Maar het gaat er meer om dat je laat weten hoe graag je dit wilt doen. Op basis daarvan kunnen we dan het een en ander bespreken.