Wij zijn een stel van 38 en 40 jaar en wij willen binnen een paar jaar een B&B met minicamping in Italie beginnen, bij voorkeur in Le Marche.
Maar tja, ze zeggen dat de meeste dromen bedrog zijn, dus graag willen we eerst zoiets pachten/huren of wellicht zijn er eigenaars die toe zijn aan een wereldreis…dan zouden wij graag een aantal maanden willen inspringen. Tijdens die periode kunnen we rustig om ons heen kijken.
Of, overweegt u op termijn uw B&B met minicamping te verkopen, dan zouden wij eerst kunnen huren/pachten om te kijken of het bij ons past…
Wij hebben een bed en breakfast in het plaatsje Famorca, costa blanca. spanje te pachten. Het is wel geen Italie maar het ligt midden in een prachtig natuurgebied. De bed en breakfast beschikt over alle vergunningen en is ingeschrevn bij de conselleria de turismo. Dat is een soort spaanse ANVR.
Wanneer deze omgeving niet aantrekkelijk is hebben wij ook nog een zeer byzonder huis in Granada te koop waar men heel goed een minicamping kan beginnen.
Eerste object kan men 3 suites en 2, 1 persoons kamer verhuren.
Hierbij nog de websites.
Wij verkopen B&B en minicampings in de Marche en ook een al volledig in funcite draaiende .
Miscchien kun je eens kijken op
Web: www.rooseconsultancy.com
Mail : info@rooseconsultancy.com
Groet
Lilly Roose
Real estate consultant
Tel :+39 3891663219
Wij zijn op zoek naar een conciergerie in Italië of in het zuiden van Frankrijk.
Mijn echtgenoot heeft de Italiaanse nationaliteit maar woont reeds sinds 52 jaar in België.
Ik spreek vlot Nederlands (moedertaal), Frans en heb begrippen van Engels en Duits en mijn man natuurlijk ook Italiaans.
Mijn echtgenoot heeft steeds gewerkt als zelfstandig aannemer in de bouw, voornamelijk schrijnwerkerij hij heeft dus een grondige kennis van alles wat met de bouw te maken heeft.
Ik heb steeds gewerkt als handelssecretaresse en hierdoor heb ik dus ook steeds contact gehad met de klanten.
Nadat ik ben gestopt met werken ben ik een opleiding slachtofferhulp en palliatieve gaan volgen iets wat ik vandaag dus in mijn vrije tijd doe als vrijwilligster.
Sinds vier jaar gaan wij gedurende twee tot drie maand naar Frankrijk als concierge maar dat lijkt ons vandaag onvoldoende wij willen voor altijd naar het zuiden gaan emigreren.
Wij zijn beiden 65 en 62 jaar jong en nog veel jonger van geest.
Vanaf september of oktober dit jaar vertrekken wij zo wie zo definitief naar het buitenland.
Elk voorstel zal nauwkeurig overwegen worden. Vriendelijke groeten
Vriendelijke groeten, Léonie en Vincenzo