We zijn al enige tijd aan het rondkijken of we “iets” kunnen beginnen op toeristisch gebied in de prachtige regio Le Marche, zodat we wonen en werken daar kunnen combineren.
Sinds 2012 zijn we jaarlijks in de zomer op vakantie in de Val d’Aso.
In principe gaat ons idee uit naar het beheer van een camping of B&B ( of een combinatie hiervan) in de Marken. Ook huurkoop zou een eventuele mogelijkheid zijn.
Ook zijn we aan het oriënteren, een soort van beheer van vakantiehuizen van buitenlandse eigenaren te beginnen. We staan ook open voor andere ideeën , wensen/eisen.
Op alle reacties zullen we reageren.
We zijn sowieso van plan ons leven anders in te richten, en hebben daarom afgelopen voorjaar ons huis al verkocht.
Ik zal ons kort voorstellen: Ik, Erik 51 jaar, werkzaam als onderhoudsmonteur en parttime bestickeraar. Mijn vrouw Suzanne 48 jaar, werkzaam als verkoever verpleegkundige. Onze zoon Max 10 jaar, uiteraard schoolgaand, en erg pienter.
We zijn enthousiast, handig, technisch, sportief en we hebben de nodige ervaring met reizen en kamperen.
Met Engelse en Duitse taal kunnen we aardig uit de voeten. Italiaans (nog) niet.
We hebben nooit eerder iets dergelijks gerund, en dus geen ervaring. Wel zijn we een ondernemend en enthousiast gezin. Koken regelmatig voor onze gasten uit diverse buitenlandse keukens. Verder ben ik door mijn technische achtergrond handig op allerlei gebied. We zijn integer, respectvol, open, eerlijk, recht door zee.
We hopen op de juiste reacties.