Gezocht B & B in Le Marche

Hallo Italie fanaten…

Wij zijn op zoek naar een leuk en gezellig B & B voor de
1e week in mei 2006.
Wij willen daar dan wat huizen gaan bezichtigen etc.
En natuurlijk ook iets van de omgeving gaan zien…
Wie weet er nog leuke adressen…
REAGEER…

Gert

Ciao Gert,

Heb je al wat gevonden in Marken ? Zo niet dan raad ik je aan eens in Toscana te zoeken…(grapje hoor, maar toch…)

Distinti Saluti
Arturo

Hoi Arturo,

Inmiddels al een paar leuke adresjes benaderd.
Heb jij trouwens voor mij al wat info gevonden i.v.m. werken in het
onderwijs in Italie…

Saluti
Gert

Hallo Caro Gert,

Om te beginnen: ik vond je lijst van diploma’s en werkervaring(en)heel indrukwekkend en heel gevarieerd.

Ik dacht bij mijzelf: “Ze bestaan dus nog die vakbewame onderwijs-mensen in Nederland”

Complimenti!

Tegelijkertijd herinnerde ik mij de woorden van mijn tante die op haar
65-tigste liefst 45 dienstjaren in het onderwijs had…

Toen ik met haar nà de receptie van haar afscheid waar burgemeester en schoolbestuur , etc. etc.etc. haar in de watten hadden gelegd, naar huis liep en haar vroeg naar haar mening over dat schoolbestuur en over die burgemeester en over die Wethouder van Onderwijs en over die Inspekteur van Onderwijs etc. stond ze plotseling stil, keek mij als strenge onderwijzeres aan en zei:

“ROOFBOUW hebben die schurken op mij gepleegd, 45 jaar lang, …
al 20 jaar geleden vroeg ik taak-verlichting…, maar nee dat kòn echt niet, ik hoop dat jij wijzer bent”

Caro Gert, met die woorden van mijn tante in gedachten waag ik een gok(je):
zou het niet verstandiger/veel zinvoller zijn in Toscane druiven en olijven te gaan plukken en intussen een boekje over die roofbouw in Nederland te schrijven…

Is maar een idee hoor.

Maar waarom wil zo’n vak-be-kwame man in 2005 naar Italie…

Ik geef dit antwoord hier in het openbaar , omdat ik nou plotseling die link naar PB’s (Persoonlijke Boodschappen) mis. Je wordt stapelgek van die mensen die à la een Minister van Onderwijs , om de haverklap de regels (van bijv. een website) veranderen…

Hallo Gert,

Voor het geval je nog niks hebt gevonden voor je verblijf, kijk eens op www.rosanelpozzo.com

Groeten,

Bert

Hoi Gert,

Mocht je nog niks gevonden hebben in Le Marche dan weet ik nog wel een adresje. Is een b&b. Vrij simpel, maar ik heb er vorig jaar een superweek gehad. Dit is het adres: www.agriturismoippocastani.it