gezocht : single reizigers voor een groep na Italie of Oostenrijk

2 single reizigers willen samen met een single groep naar
Oostenrijk of Italie.
Wie komt de groep versterken?
We kunnen met een gemengde groep gaan zodat we
verschillende activeiten samen kunnen doen.
Single reis zonder dure organisatie.:dag:

Ons idee was om de 13de te vertrekken en de 23ste augustus weer terug te keren
in ons vertrouwde Holland

hoi,

Ik Roland, 36 jaar uit Barendrecht wil me aanmelden voor de single reizigers voor een groep na Italie of Oostenrijk.
heb een auto, dus we kunnen carpolen. Verder hou ik van gezelligheid, lekker eten en af en toe een wijntje of biertje.

Roland

Hoi Firefly en Roland, woon net sinds 1 maand in oostenrijk, heb zin om er weer heen te gaan, maandje in nederland gewerkt.

Wil ook nog wel wat meer van oostenrijk zien, en eventueel mijn omgeving inclusief mijn huisje ter beschikking stellen voor 1 of paar dagen.

Wat zijn jullie plannen, italie hoorde ik is waarschijnlijk wel ietsje droger gok ik, maar vond het weer in juni in oostenrijk ook lekker Eind van de middag om de paar dagen eens een kort buitje en onweer. Maar verder lekker, miste het nederlandse verkoelende briesje van zee wel een beetje zelfs, ben niet zo’n hitte vriend.

Heb geen auto.

Ben benieuwd, ben van het fietsen wandelen, ontspannen.

Vriendelijke groeten Benjamin Smit Ede(wageningen).

In de buurt van Wenen is mijn huisje ter informatie wel handig ligt namelijk niet altijd op de route naar Italie, meer naar Slovenie lijkt me ook leuk (kroatie). is beetje verder hoeveel tijd hebben jullie.