GEZOCHT: REISPARTNER (s) rondreis NEPAL April! 🙂

Hey, ik heb een geplande reis voor 30 dagen Nepal in April, en zoek 1 (of meer) reispartner(s) wegens annulatie vorige reispartner… We hebben een fantastisch programma in elkaar gestoken met Wayfarers Himalaya Journeys! (Kan’k je dan doorsturen) Het is een super mix van ca 70% Natuur (10-d. #Langtang trek, id natuur zwemmen, Chitwan N.P.), 20% Spiritualiteit (Kloosters in Namo Buddha, Lumbini, Pharping) en ca 10% mooie steden (Kathmandu, Panauti, Bhaktapur, Pokhara, Patan, Bouddha). Zie filmpje:

Programma uiteraard nog flexibel, je kan ook een gedeelte meedoen!
Stuur me een bericht indien je mss interesse of vragen hebt! En dan kunnen we elkaar ook leren kennen. :slightly_smiling_face:

4 likes

Dat klinkt heel goed! :smiley: Wat is het programma tot nu toe precies?

Hoi Lisa! Je hebt je oproep nu in het Nepal forum geplaatst. Je kunt je oproep ook nog plaatsen in de rubriek met reisgenoot oproepen:

1 like

Hoi , het lijkt me super leuk om naar Nepal te gaan. Ik ben heel vaak naar India geweest maar nooit naar Nepal . Mijn vraag is : is dit een geheel georganiseerd of reis je alleen en volg je en route ? Ik ben namelijk geen fan alles georganiseerd :slight_smile: laat maar weten , groetjes Cora

Hey Coortje
Superfijn! Ik kom later bij je terug! :slight_smile:

Hey Sanne
Superfijn! Ik kom later bij je terug! :slight_smile:

Fantastisch Ik had gerust mee willen gaan maar ben dan in Schotland Ik heb warme herinneringen aan mijn Nepal reis van 10 jaar geleden Hopelijk vind je een fijne reisgenoot Alvast veel plezier

1 like

Hey Sanne, sorry vr late antwoord! Heb je nog interesse? Zullen we eens bellen anders? Of geef alvast je mail adres, dan kan’k je het voorstel programma doormailen? Ik woon in Gent, mocht dat makkelijker zijn om langs te komen :wink: grtjs!

Hey @coortje , sorry vr late antwoord! Heb je nog interesse? Zullen we eens bellen anders? Of geef alvast je mail adres, dan kan’k je het voorstel programma doormailen? Dat is trouwens ook flexibel! Ik woon in Gent, mocht dat makkelijker zijn om langs te komen :slight_smile: grtjs!