Gezocht: reismaatje najaar 2014 Borneo 3 / 4 weken

Hi everyone!

Ik ben Monique, 24 jaar, en heb in de planning staan om dit jaar in oktober een rondreis in Borneo te maken.
Er is nog niets geboekt, niets geplanned. Dus alles is nog mogelijk. Voor het eerst zou ik dit jaar alleen moeten gaan, dat komt omdat alle vrienden geen vrije dagen, geen geld, geen tijd hebben en ik momenteel tot oktober full time werk. maar alleen is ook maar zo alleen… Lijkt het je leuk om mee te gaan en ben je ook sportief, in voor wat avontuur, scuba diven, jungle trekkings, cultuur snuiven, nieuwe mensen leren kennen, en op z’n tijd wat relaxen met een drankje? Stuur me dan een berichtje, en wie weet is er een leuke klik voor ene onvergetelijke vakantie :chin:

Groetjes,
Monique

Ohja! kleinigheidje, ik woon momenteel in Zwitserland voor mijn werk, maar dat heeft voor een reis geen gevolgen: vliegen doe ik gewoon vanuit Amsterdam >>>

Hoi Monique,

Ik ben Marieke, 27 en heb 3 weken vakantie gepland staan vanaf 31 oktober (misschien ook wel uit te breiden tot 4) maar net zoals jij geen vrienden met vrije dagen, geld en/of de reismicrobe die mee kunnen reizen.

Ik woon zelf in Gent maar werk voor een Nederlandse reisorganisatie. Dus mocht je interesse hebben om elkaar beter te leren kennen/plannen te maken dan hoor ik het graag.

Groetjes,

Marieke

.

Hai meiden.

(bericht HCC kan komen te vervallen. de stichting was nog ingelogd, en ik kan het niet verwijderen…)
maar ik ga ook in oktober en november richting China en Maleisie.
Ik doe de eerste 3 weken alleen daarna 4 weken met vriendin. Maar gezellig een drankje doen of dagje uit… altijd gezellig
wordt ander lid van fb azie Traveling Through Asia - Everything You Need To Know | Facebook
groetjes

heey allemaal!

jullie hebben het zelfde probleem als mij! Voor de eerste keer alleen op pad… maar zou het erg gezellig vinden om een reismaatje te leren kennen en de avonturen aangaan!
eind okt begin november wil ik gaan backpacken in indonesie! vooral borneo staat bij mij op nummer een! aangezien ik een vaste baan heb kan ik maar een maandje gaa helaas! ik heb nog nix gepland en alles staat nog open… dus wie weet???

ben een 25 jarige spontane en avontuurlijke dame! ik heb al een beetje ervaring met backpacken…

groetjes chantal

he hoi! leuke reacties… ik heb ondertussen mijn data vast staan: ik ben van 6 oktober tot 27 Oktober in NL (en kan dan dus naar Borneo. Wat denken jullie? Zou daar een leuke reis inzitten? Jullie kunnen me ook contacten op FAcebook onder Monique Sanders is Brügg bern, of mailen naar sanders.monique@hotmail.com :slight_smile: Hoor t graag!
Groetjes,
Monique

Hoi dames! Ik heb ook bijna de hele maand oktober vrij en wil graag 3 weken op reis. Ik ben 27 jaar, heb ervaring met backpacken en hou erg van duiken dus jullie berichtjes klinken perfect :slight_smile: Mag ik jullie toevoegen op Facebook? Groetjes, Yvonne

Jaaa!! nog een duiker! Wat leuk! je mag me zeker toevoegen! Groetjes, Monique

hai hai…
mochten jullie weten wanneer en waar jullie gaan duiken, ben ik nieuwsgierig.
half oktober ergens wil ik een klein weekje duiken,
ik denk zelf aan Perhentians , kencil is geloof ik de backpack eiland.

Hallo Past Indonesie ook in het plaatje? Ik wil heel graag Indonesie leren kennen en Maleisie Borneo staan ook hoog op de lijst. Ik heb zeker 4 weken in september oktober om te reizen hou van activiteiten de natuur en uiteraard een drankje op zijn tijd. Duiken lijkt me gaaf maar nog nooit gedaan helaas (Behalve voor proef in het zwembad :P) Ben 26 en kom uit Overijssel!
Groetjes…

Hoi Dames,

Mijn vakantie staat van 31 oktober tot 23 november. Ik zoek nog even verder dan.

Alvast veel plezier!

Groetjes,

Marieke

Hoi
Ik denk erover te beginnen in Bali in oktober zal ik dan ergens in Borneo zijn misschien leuk om daar te meeten.

hoi marieke,

ik heb nog niet geboekt maar ik wil ook rond die tijd gaan! wat zijn jou plannen?
ik lees dat de meeste rond sep gaan… ik ben opzoek naar een leuk reis maatje waar natuurlijk goed mee klinkt rond eind okt begin nov!

groetjes chantal