3-4 weken ongrepte natuur,jungle,regenwouden en oerang oetans,wie gaat er mee??

Hoi allemaal,

Ik ben een 24 jarige reislustige meid uit het brabantse land en wil dit jaar( February/Maart of April) mijn droom om 3-4 weken door Borneo te reizen eindelijk eens waar gaan maken!!!
Mijn vriendinnen zijn helaas niet zo avontuurlijk ingesteld dan ik,hebben niet genoeg geld,of geen tijd,daarom zoek ik via deze weg een gezellige vrouwelijke reisgenoot(geen bi) om samen met mij de oerbossen en al het andere prachtige wat Borneo te bieden heeft te gaan ontdekken!

Ik wil graag met een avontuurlijk ingestelde reisorganisatie gaan die gericht is op wat jongere mensen zoals bv: Shoestring,Djoser,Sawadee,etc etc.
Mijn voorkeur gaat uit naar een 24 daagse reis van Sawadee,omdat je met deze reis echt heel Borneo doorkruist!!
Maar nogmaals nog niks in zeker,en ik ben zeer flexibel,samen komen we er wel uit!

Ik hou van Dieren,Natuur,wandelen,af en toe relaxen,lekker eten,en voor de rest alles maar op je af laten komen en zien wat de dag je brengt,kortom een echte avontuurlijk ingesteld persoon!!

DUS: hou jij van REGENWOUDEN,TROPISCHE TEMPERATUREN,OERANG OETANS,JUNGLE,PRACHTIGE NATUUR,SOMS PRIMITIEF OVERNACHTEN IN THE MIDDLE OF NOWHERE,VER WEG VAN DE BEWOONDE WERELD,

MAIL ME DAN SNEL DAN KUNNEN WE ONZE PLANNEN SAMEN GAAN UITBREIDEN!!

Groetjes,
Carla.
[EMAIL=“spainlovertje@hotmail.com”]spainlovertje@hotmail.com

hey, ook al zon spanje liefhebber, ik ben mariana woon sinds een jaar in spanje. ben van plan om ook naar borneo of amazones te vertrekken, maar zo snel gaat niet lukken…