gezocht: reisgenoot vrijwilligerswerk brazilië

hallo!

ik (= meid van 19) wil nu al geruime tijd naar brazilie om daar vrijwilligerswerk te doen. ik heb inmiddels een betrouwbare braziliaanse organisatie gevonden die me kan helpen om in Rio de janeiro aan de slag te gaan.
Het lijkt me alleen veel leuker om dit met zn tweetjes te doen.
dus; heeft iemand tijd/geld/zin om in de maanden juli en augustus samen met mij naar brazilie te gaan?
heb je intresse, laat dan ff iets van je horen!

greetz,
iris

Hey Iris,

Welke braziliaanse organisatie heb je gevonden? Ik wil zelf ook heel graag naar Brazilië. Alleen ben ik wel benieuwd hoeveel zo’n tripje gaat kosten. Een retourvliegticket naar Brazil is al rond de 600 euro he?

Groetjes,

Malou

hoi Iris,

Mijn naam is layla ik ben meid van 21jr oud. ik ben nieuw hier maar, heb me zo juist aangemeld om een reis genoot te vinden. Ik ben de zuip vakanties beetje zat wil meer dan dat doen en brazilië staat al tijdje op mijn wishlist. Als je er naast ook iets voor iemand kan betekenen is het geweldig natuurlijk. Ik zou graag meer informatie daarover willen. Ik heb al tijdje vrijwilligers werk gedaan even er mee gestopt nu vanwege mijn studie.

Ik hoor nog van je

groetjes layla

ik vertrek volgende week naar brazil meer bepaald jaguaruana. Zoek dringend iemend die dit samen wil beleven en de taal spreekt. Interesse en ken je de taal of kan je iemand voorstellen? Ben zopas op brugpensioen met vrije tijd en zoek absoluut geen avontuurtjes. Enkel reisgenoten. tot wederhoren?

Heey,
Ik ben Robson Da Silva, Kom zelf uit brazilië woon nu 10 jaar in Nederland. Ik ben 1 keer terug gegaan naar brazilië. Ik spreek zelf de taal slecht. maar ik kan een hele hoop verstaan. Ik ga binnen kort een cursus portugees volgen. Maar mijn vraag is of er iemand mee wil gaan. ik ben zelf een braziliaan, en leg daar wel makkelijk contacten. maar alleen is ook zo alleen. Ik was afgelopen zomer, in Recife, Salvador, Porto Du suguro en Rio De Janeiro. Van het land zelf weet ik heel wat af. De mensen enz…Ik spreek net genoeg portugees om me te kunnen redden. Lijkt het jouw leuk om over een aantal maanden daar naar toe te gaan? En je gaat toevallig ook alleen. Laat het mij weten. Misschien kunnen we wat regelen.

Hoi, ik ben Abdel, dit lijkt me ook besttt interessant wil ook graag wat meer informatie hebben, amerika is nog de enige continent waar ik nie ben geweest en australie, dus dit lijkt me vetttt.

Ik sta open voor deze zomer, wat ik ook interessant vond spanje, met een curcus spaans erbij, zelf ben ik heel snel in talen leren, heb wat trucs ervoor zeg maar, helemaal als je in desbetrefende land bent, dan kan ik et binnnen een maandje denk ik al spreken, niet vloeiend wil natuurlijk ook naar et strand winkelen flirten etc,

nou hoor van je thanks alvastt ciao( gebruik ciao om alvast te wennen) smile

Hey,

Leuk je reactie!:slight_smile: Deze zomer ga ik nog niet. ik ben van plan om wel nog dit jaar te gaan. ongeveer 1 maand. Ik beheers de taal niet helemaal. Ik ben er nu mee bezig om het beetje opte pakken. Je moet het niet onderschatten, de taal. En ik ga echt voor vakantie. ik heb geen doel ofzo. Echt relax aan doen en veel leuke dingen doen en zien! Wil je nog meer wat ik gedaan heb en van plan ben dan hoor ik nog graag.

Adeus Robson

Hey Iris,

Ik ga over een maand naar brazilie, voor 2 maanden. dat betekend dat ik in juni weg ga en begin augustus weer terug kom. ik weet nog niet precies wat ik daar ga doen. Maar ik kom zelf uit brazilie, wil gewoon graag weer terug! Maar dat zou betekenen dat ik de maand juli natuurlijk wel met jouw mee zou kunnen gaan met het vrijwilligers werk in brazilië. Daarvoor ga ik naar wat kennissen in Rio de janeiro. Als je interesse hebt hoor ik het wel!!

Groetjes Robson

Hoi Iris,
Ik zag dat je naar Brazilie bent gegaan (als het is doorgegaan)
ik wil dat van de zomer ook gaan doen
bij welke organisatie ben jij gegaan
Groetjes Natasha