Gezocht reisgenoot rondtrekken langs de oostkust van Australie vanaf kerst 2010

Ik ben Daniël, 25 jaar en wil graag een maand rondreizen in Australië. Oud & nieuw vieren down under lijkt me wel wat. Mijn planning is om vlak voor kerst 2010 te gaan en vervolgens 1 maand rond te trekken langs de oostkust. Hiervoor ben ik opzoek naar iemand die met me mee wil reizen.

Ik heb nog niks concreet dus andere data kan ook.

Groet Daniël

Mijn naam is Remko Dessing 21 jaar en ga 17 januari 2011 richting het mooie Down Under. De reis die ik wil maken zal ongeveer 5 maanden duren.
De trip zal beginnen in Cairns en daarna van hostel naar hostel reizen tot aan Sydney, of dit per bus trein of auto is weet ik nog niet.

Het lijkt me leuk als mensen reageren op mijn blog zodat ik misschien een maatje kan ontmoeten. Ik sta open voor veel idee dus mochten er nog mensen zijn die hier interesse in hebben, LET ME KNOW!

Verder ben ik zelf al een beetje mijn reis aan het plannen zodat ongeveer weet welke hostels er in de buurt liggen op mijn route. De route die ik plan staat niet vast dus als er iemand met mij mee wilt of ik met iemand mee wil doe ik daar niet moeilijk over om de route aan te passen.