Gezocht: reisgenoot New York en US Open, september 2015

Hoi!

Ik ben Hesther, 29 jaar oud en op zoek naar een reisgenoot!
Vorig jaar ben ik met een vriendin naar New York geweest en onder andere naar de halve finales van de US Open! Dit was geweldig!
Dit jaar zou ik deze reis weer maken, maar mijn reisgenoot kan plotseling niet meer mee.

Daarom zoek ik een reisgenoot.
Lijkt het je leuk om samen met mij ergens tussen 5 en 14 september (in ieder geval op 11 september in New York zijn in verband met de halve finales van de US Open) 4 - 8 dagen naar New York te gaan? Neem dan even contact met me op, want ik hoor heel graag van je!

Wat we in New York gaan doen, kunnen we samen afspreken. Ik vind van alles leuk, zoals de toeristische dingen bekijken, een musical bezoeken op Broadway of lekker shoppen. Het belangrijkste voor mij is de tenniswedstrijd, dus verder ben ik heel flexibel.
Als we op zondag nog in New York zijn, zou ik graag een bekende kerk in New York bezoeken (Hillsong). Dit zouden we samen kunnen doen, maar als je hier liever niet mee naartoe gaat, heb ik hier alle respect voor.

Ik hoop van je te horen!

Groet,
Hesther.

Je hebt een berichtje!

Hoi Hester,
Ik ga van 2/9 tot 12/9 naar New York.
Heb een hotel geboekt aan Central Park.
Als je nog geen reisgenoot heb, kunnen we misschien een dag samen optrekken, bv op 11/9.

Veel plezier.

Groeten Sultana

Hoi Herster,
Ik ga van 2/9 tot 12/9 naar New York.
Heb een hotel geboekt aan Central Park.
Als je nog geen reisgenoot heb, kunnen we misschien een dag samen optrekken, bv op 11/9.

Groetjes
Sultana