hoi, ik ben lynn
ben 20 jaar en ben van plan vr 6 maanden dr azie te gaan trekken en dit beginnende januari 2010 :).
het zit nu zo dat ik vermoedelijk iemand gevonden heb om samen mee te reizen (staat nog niet vast) maar zij zou haar reis pas beginnen in februari. dus zoek ik eigelijk nog iemand om mee te reizen dr china…
ik zou mijn reis heel graag starten in china.
aangezien de natuur en zijn variatie een zeer sterke indruk op me nalieten toen ik in de boekjes bladerde in de bib. en maar om een nog veel grotere reden wil ik mijn reis eigelijk specifiek starten in harbin. Ik ben eigelijk niet het type dat echt veel wil plannen op mijn doorreis in azie laat liever de avonturen ter plekke op me afkomen. maar ik vind het wel altijd zeer interessant om plaatselijke feestdagen van een land op te zoeken omdat die echt eigen aan het land zijn en een mooie weergave geven van hun cultuur en het zou dom zijn om zo van die dingen net te mislopen, nietwaar?!
Zo is er in harbin een ijs en sneeuw festival dat ik echt zeer graag zou willen zien. (ik heb dit voorbije jaar ook een orientatiejaar fotografie gevolgd en zou het zeker leuk vinden dit ook te betrekken in mijn reis. en dit is een van de dingen die ik ook heel graag zou willen fotograferen.)
Dit festival is echt fantastisch en
indien je me niet geloof hier alvast een voorproefje je moet het echt zelf eens bewonderen!! :
maar ik zou mijn reis nr china heel graag met iemand delen. vandaar dan ook dit bericht aangezien ik gehoord heb dat china geen aangenaam land is om alleen door te reizen.
dat de mensen zeer onvriendelijk zijn, dat ze geen reet engels spreken en men zich er zeer alleen en op den dool zou gaan voelen. dat wil ik wel even graag vermijden.
heb je nog vragen over mijn reis?, over mijn zijn?
of voel je je aangesproken tot dit avontuur?
laat dan zeker wat van je horen!
lynnemin@hotmail.com
zoniet then have a nice flight 2
grtz,
lynn