Gezocht reisbuddy voor een onvergetelijk avontuur in Azië (Oa Maleisië) (Sept-Nov)

Beste wellicht toekomstige reisbuddy, Ik ben een reisfanaat in hart en nieren en heb inmiddels al heel wat van mijn bucketlist mogen afstrepen, backpacken in Azië zal de eerstvolgende zijn. Iets wat ik echter nog nooit heb gedaan is vrijwilligerswerk in het buitenland (al wel meerdere malen in Nederland). Vandaar dat ik begin augustus naar Maleisië vertrek om voor 6 weken vrijwilligerswerk (Kuala Lumpur) te gaan doen. Na het helpen van vluchtelingen ben ik van plan Maleisië en omliggende landen verder te verkennen. Samen is het immers gezelliger. Aangezien het mijn eerste backpack avontuur zal worden vind ik samen deze mooie landen ontdekken eigenlijk ook wel zo prettig.

Om een idee te geven van wat al afgestreept is op mijn bucketlist: Oman, Jordanië, VAR, Egypte, Tunesië, VS (Utah, Arizona, California, Florida), Curaçao, Zweden, Denemarken, Estland, Polen, Rusland, Kroatië, Turkije (incl Cappadocië en Istanbul), Griekenland (Mykonos, Corfu, Kreta, Kefalonia, Rhodos, Santorini, Athene, Olympia), Albania, Gran Canaria, Lanzarote, Tenerife, Italië, (Venetie, Toscane, Rome, Verona, Florence, Pisa, Bari etc), Letterlijk bijna heel Frankrijk 20x , Spanje 7x (Van Gribaltar tot en met Loret de Mar), Portugal, Engeland, Ierland, Zwitserland, Oostenrijk, Duitsland (Incl Berlijn), Indonesië, India, Thailand en natuurlijk de Benelux bezocht (toen ik vier weken was lag ik al op een bootje in een riviertje in Kautenbach, Luxemburg).

And last but not least Noorwegen, ik vertrek op 9 juli met als uiteindelijk doel de Noordkaap!!! Ik ben trouwens 23 en net afgestudeerd aan de UvT. Verder vind ik mountainbiken en hiken leuk naast the usual stuff zoals Netflixen. Overigens vind ik af en toe een party op zijn super maar daar ligt deze in deze reis voor mij geen nadruk op, gewoon chillen aan het strand en snorkelen/duiken om de zoveel tijd daar sta ik volledig voor open. Dus heb jij zin om samen een onvergetelijk avontuur aan te gaan en ben je tussen de 18-27 dan mail gerust.