We zijn een NL/Australische familie en we zoeken een NL oppas die bij ons gratis in wil wonen voor een aantal maanden vanaf begin 2008 in ruil voor oppasuren en familiehulp.
We hebben 3 kinderen van 7, 6 en 4 jaar en werken zelf van huis. We wonen in Sydney vlak bij Manly/Dee Why beach.
Je kan bij ons je eigen leven hebben met baantjes en vrienden. Samen spreken we dan af wanneer je bij ons babysit en helpt.
Als je serieuze interesse hebt dan horen we graag van je!
Ik zag jullie advertentie op deze site. Ik ben erg geintereseerd hieriN!
Ik ben Janine Welten. ik woon sinds 4 jaar weer in Nederland, heb 4 jaar in Thailand gewoond, en daarvoor 3 jaar in Papua Nieuw Guinea voor mijn vaders werk. Ik ben nu 19 jaar. Ik ben al een aantal keer naar Australie geweest en ik vind het een schitterend land en de mensen zijn enorm enthousiast.
Ik rond eind januari mijn studie voor Horeca/Toerisme af en wil in septemeber 2008 weer beginnen met een Hbo opleiding richting Psychologie of maatschappelijk werk.
Ik maak mijn hele leven al nieuwe contacten en ga daarom ook erg leuk met kinderen om en ik heb er ook geen problemen mee!
Ik hoop jullie zo voldoende geinformeerd te hebben.
U kunt mij mailen op [EMAIL=“janinewelten@hotmail.com”]janinewelten@hotmail.com
hiermee wil ik graag reageren op jullie advertentie oppas
ik ben 21 jaar en kom uit arnhem, nederland
ik heb de opleiding recreatie, toerisme gevolgd
en heb ervaring met oppassen en om in het buitenland te werken.
ik ben creatief , aardig , spontaan en vind het leuk om spelletjes te organiseren.
ik hoor graag van jullie mijn email adres is [EMAIL=“wh-holleman@hotmail.com”]wh-holleman@hotmail.com
tot dan.
Ik ben 20 jaar en kom uit de buurt van Utrecht! Australie staat eigelijk al een paar jaar op mn verlanglijstje en na het lezen van jullie advertentie dacht ik: dit is de mogelijkheid! wat ik erg positief vond aan jullie advertentie is dat ik gewoon een eigen leven heb bij jullie met een extra baantje erbij. Ik heb voorheen 4 maanden aan kinderen skiles gegeven in Oostenrijk, dus het omgaan met kinderen zit helemaal goed!