Ik ben op zoek naar een reisgenoot (m/v) die net als ik 3 tot 4 weken wil rond rijden in azie of zuid-amerika (bv Argentinie). Heb zelf voorheen erg genoten van rondrit door India op een gekochte en weer verkochte Enfield. Was toch wel erg prettig om te rijden met 2 andere motorrijders. Wil dat graag weer doen ergens in Azie of Zuid-Amerika eind 2008. Helaas, niemand van mijn vrienden rijdt motor. Wie o wie is ook avontuurlijk ingesteld
Lijkt me wel wat. Ik heb gereden in Europa,Baltische Staten Noordkaap Oekraine etc.
Ben man wel 61 jr.Ben niet iemand die overal beren ziet. Ik denk gemakkellijk in gebruik.
alhoewel er van beide kanten wel klik zal moeten zijn.Mijn talen zijn matig.
Ik maak geen tochten alleen voor de cultuur meer voor het rijden en het onbekende , lees
avontuur.
Gr Vstrom
Ik ben nieuw op dit forum en lees jouw bericht van vorig jaar.
Ik hoop dat jouw zoektocht toen goed is verlopen.
Maar…
wij willen DIT jaar naar Laos, echter, we hebben nog een paar mensen nodig om de reis door te laten gaan. Heb jij (en anderen) zin om dit jaar met een klein groepje Laos te ontdekken. Gedeeltelijk over asfalt, ook delen dirt road e.d. Verblijf/motoren wordt geregeld. Alleen maar rijden en genieten.
Vorig jaar hebben Noord Thailand zo ontdekt en het was geweldig. Nu willen we dus naar Laos, met Touratrek. (goede organisatie, relaxte leiding)