Wij zijn op zoek naar een leuke meid om ons team te komen versterken in de maanden juli en augustus.Ervaring is fijn maar niet het belangrijkst.Als je bereid bent om te leren komen we er samen wel uit.
Kijk voor meer informatie over ons op
http://www.jerommeke-malgrat.nl
Misschien handig om te vermelden WAT voor werk het is en WAAR het is…
Lijkt me toch zeker de minimale info om te vermelden.
Liefs,
Carolina
ik zou idd ook wel even willen weten wat voor soort werk het is!
groetjes marieke
Hallo,
Ik ben vorige zomer 4 maanden daar geweest in malgrat. En ik kan je zeggen als je daar kan beginnen werken in Jerommeke gewoon doen. Zijn leuke en vriendelijke mensen. En het is gezellig in Malgrat hoor. Ik zou er zelf wel willen werken. Dat wou ik vorig jaar al. Maar dan hadden ze niemand nodig. Ik doe ze in ieder geval daar de groetjes en ik hoop dat jullie een goeie spontane meid vinden. En voor deze zomer veel plezier.
Groetjes Sarah
Hé die Sarah,
hoe gaat met je.leuk weer iets van je te horen.
groetjes Esther
Hey Esther,
Alles redelijk goed hoor. Het is gedaan met Simon daarom kom ik deze zomer niet naar daar. Ik zou echt wel willen voor daar te werken. En zeker voor jullie. Ik ben aan het soliciteren in engeland en ergens anders in spanje. Ik hoop dat ik daar iets van ga horen. Want ik wil nog altijd niet in belgie blijven. Hoe gaat het daar? Al druk met de voorbereidingen bezig? Heb je al iemand gevonden voor deze zomer? Ik ga in ieder geval iedereen daar wel missen. Ik ben Malgrat en Santa Susanna al de hele winter aan het missen. Ik kom zeker nog wel eens langst. Moet er misschien eens passeren. Je weet maar nooit. Ik wens jullie in ieder geval veel geluk deze zomer. En vele groetjes aan iedereen.
xxxjes Sarah
Beste Esther,
Ik zou graag in aanmerking willen komen voor deze baan voor aanstaande zomer.
Ik ben Carola Mosch, 21 jaar en kom net terug uit de Franse Alpen. Ik heb daar gewerkt in een apres-skibar en was daarnaast verantwoordelijk voor het food-gedeelte.
Ik ben beschikbaar vanaf heden tot eind augustus.
Indien u nog op zoek bent naar personeel hoor ik graag van u.
U kunt mij mailen op het volgende adres:
[EMAIL=“carola_mosch@hotmail.com”]carola_mosch@hotmail.com
Met vriendelijke groeten,
Carola Mosch