Leuke Meid Gezocht

Eetcafé Jerommeke in Malgrat de Mar,Spanje, is op zoek naar een leuke,spontane meid,tussen 18 en 25, die vanaf eind juni/begin juli ons team wil komen versterken voor 6 tot 8 weken.
Wij bieden jou een leuke afwisselende baan.Kost en inwoning is bij de baan inbegrepen.
Wij zijn op zoek naar iemand die overal inzetbaar is en niet bang is om de handen stevig uit de mouwen te steken.
Kijk alvast op onze website www.jerommeke-malgrat.nl om ons alvast een beetje te leren kennen.
Toe aan een uitdaging?Mail dan naar JEROMMEKE@terra.es

leuk maar hoeveel krijg je er dan voor betaald…?dat is wat ik graag wil weten kan ik een beetje vergelijken met andere baantjes,tnx gr leonie :slight_smile:

hHllo!
Het lijkt me ontzettend leuk en leerzaam om jullie team te mogen versterken!
Ik ben een spontane, leergierige en hardwerkende meid van 22 jaar.
Ik ben juni afgestudeerd aan de HBO verpleegkunde dus ik ben beschikbaar in de maanden juli en augustus. (evt. vanaf ± 20 juni)
Ik hoop snel iets van u weer te horen zodat ik wat meer over mijzelf kan vertellen…
groetjes Ilse

Hoi,

Ik ben monique een 20 jarige spontane studente die vol humor zit en dol is op werken in de horeca. Ik heb vier jaar ervaring en ik zou van de zomer graag bij jullie werken. Ik ben beschikbaar de maanden juli en augustus. Voor meer informatie kan je me mailen op volgend adres: moniqueholling@hotmail.com. Ik hoop dat u me kan gebruiken.

groetjes Monique