Gezocht; leuke mensen die op Bonaire verblijven!

Hoi hoi,

Over 2 weken (30 november) vlieg ik naar Bonaire waar ik 2 maanden zal verblijven.
Aangezien mijn ouders eerder dit jaar daar naar toe zijn geemigreerd, vond ik het wel een goed idee om bij hen te overwinteren.
En omdat ik 's winters van mijn werk makkelijk weg kan was dit de ideale gelegenheid om er weer eens een kijkje te gaan nemen.
Nou lijkt het mij leuk om alvast wat connecties te leggen met mensen die er al zitten voor stage/wonen en die het leuk lijkt om mij te leren kennen.
Ik zal iets meer vertellen over mij…

• Dk ben Esther.
  • 22 jaar.
  • Hou van duiken.
  • Ga in Kralendijk wonen voor die 2 maanden dat ik er ben.
  • Ga graag terrasje pakken.
  • Leuk om 's avonds of als ik vrij ben wat te ondernemen.

Dus als je het leuk lijkt, hoor dan graag wat van je!

Groetjes Esther

Hoi Esther
Volgens mij ben je nu al bijna een maandje op bonaire, hoe vind je het? Ik was opzoek naar info over of ik hier een rijbewijs kon halen en zag toen jouw berichtje. Ik heb beetje hetzelfde verhaal want mijn moeder woont hier nu en ben haar ook op gaan zoeken voor een paar maanden (ook om te werke hier) maar heb nog niet veel jongeren ontmoet sinds ik hier ben! Ik vroeg me af hoe dat bij jou zit? Ik woon in de republiek…
Nou, misschien als je het leuk vind kunnen we een praatje maken op msn of hyves ofzo en dan wat afspreken?
Ik hoor hetwel!
xx

Hoi Iris?

Leuk berichtje van je te hebben!
Ik ben nu hier een week dus heb nog ongeveer 7 weken te gaan.
Ik woon in Santa Barbara Republiek, Kralendijk?
Waar jij precies?
Ik ben ook bezig nog met werk zoeken.
Maar dat lukt nog niet heel erg.
Aangezien ik hier niet wit kan werken omdat ik geen werkvergunning heb, is het wat lastiger om zwart werk te kunnen vinden.
Maar wat doe jij nu zoal op het eiland?
En lijkt me leuk om via msn/Hyves of op Bonaire zelf af te spreken.
Zal je mijn mailadres wel geven: [EMAIL=“esther.mourits@hotmail.com”]esther.mourits@hotmail.com.

Kun je me toevoegen en dan merken we het wel!
In ieder geval leuk wat van je te horen!

Groetjes Esther