Op het moment ben ik werkzaam in Groningen wegens een tussenjaar omdat ik de studie wat te snel vond gaan. Per februari 2018 ben ik van plan om een half jaar stage te gaan lopen/te werken op Bonaire. Mocht er hier iemand zijn die ook een half jaar op Bonaire wil wonen, laat het dan weten! Ik sta er open voor om een woning te delen voor een half jaar aangezien dit grote voordelen heeft. Ook als je al verblijf hebt op Bonaire kan het leuk zijn om wat af te spreken. Kort over mijzelf: ik ben een 21-jarige jongen die sportief en avontuurlijk ingesteld is. Ik hou er echter ook zeker van om rustig aan te doen, iets wat op Bonaire wel moet lukken. Hoewel ik verder compleet Nederlands ben met een volledig Nederlandse familie, ben ik zelf op Bonaire geboren. Vandaar mijn connectie met het eiland. Laat het maar weten!
Een leuk bericht om het jaar mee te beginnen.
Speel al een tijdje met de gedachten om de rest van mijn leven op de ABC eilanden te gaan doorbrengen, waarvan Bonaire vanwege het sportieve mijn voorkeur heeft.
De gedachte om de eerste maanden met een student samen te wonen geeft mij juist die moed om de stap te gaan doen. 6 maanden is ruim voldoende om voor mij de juiste plek te vinden, alle organisatie en instellingen te kunnen vinden, zodat ik daarna als een grote jongen alleen verder kan.
Zelf word ik dit jaar 80, heb veel, heel veel reiservaring, voel mij overal thuis, spreek Frans, Duits en Engels, moet het Spaans dus gaan leren.
Ik ken de Dominicaanse Rep. Curacao en Bonaire
Indien jij een gesprek wil kom ik graag een keer naar Groningen om ff na te gaan of het kan klikken.