Niet meer nodig
hallo ben jan 19 jaar en zou vanaf begin maart met mijn land rover naar de westkust van afrika gaan.Zou voor 3 a 4 maanden wegblijven Ik zou vanuit belgie vertrekken en zo naar daar rijden.Wil je een avontuurlijke reis maken zonder grote investeringen(jeep daktent…)enzie je het ziet zitten mijn reispartner te worden mail mij dan gerust op [EMAIL=“vettigenaupi@hotmail.com”]vettigenaupi@hotmail.com
groetjes jan
Hoi Nia,
Ik weet ook nog niet goed wat ik van de zomer ga doen.
Wel weet ik dat ik in het najaar voor een aantal maanden naar Azie vertrek (werken en reizen).
Maar eigenlijk wil ik in de zomer ook nog wel even weg, maar liefst niet al te duur natuurlijk, aangezien die maanden in Azie nogal wat gaan kosten!
Ik ben 22 trouwens, en studeer (nog).
Wil jij in Europa blijven of ga je liever wat verder weg?
groetjes,
Thijs
Dag Nia,
Eigenlijk wil ik er op korte termijn op uit. Helaas loop ik ook tegen hetzelfde aan: Vrienden die het druk, of geen geld of sociale verplichtingen hebben. Erg irritant.
Als je het zuiden van de VS ziet zitten… dan hoor ik het graag.
Gr. Chris
Hey,
Ik ben Kirsten, 25 jaar en woon in Den Haag. Ik ben ook van plan in de zomer lekker 3weekjes op vakantie te gaan, maar helaas hebben mijn vriendinnetjes hetzelfde probleem als die van jou, geen geld, tijd of zin. En dus ben ik alleen. Het lijkt mij enorm gezillig )mits het klikt), samen of met meerdere een leuke vakantie te plannen. Voorkeur voor een land heb ik niet echt. Als er maar een zonnetje is, leuke restaurantje, uitgaansgelegenheden, winkeltjes en leuek dingen om te doen.
Groetjes Kirsten
hey hey… ik heb indonesische roots
(mama is half indonesisch en geboren in nederland, opa is van jakarta, oma half indonesich en van nederland) maar ben wel een belg… moet dat persé een nederlander zijn dan? lol
anyway, ik heb al een oproep geplaatst aangezien ik deze zomer naar het zuiden terk met de auto en ik al alle kampeermateriaal heb om toch comfortabel met de auto en tent te kunnen reizen… der kunnen meerdere mensen mee, hoe meer zielen hoe meer vreugd… bestemming: spanje portugal whatever… italië kan ook (alhoewel minder voorkeur wegens vorig jaar al gedaan). en oh ja, ik ben 30 lentes jong… en de wagen is groot genoeg om comfortabel te reizen…