Gezocht: Fysiek vrijwilligerswerk (opbouw, onderhoud etc.)

este forumleden,

Wij zijn Michael Vultoo en Hugo Overakker. 2 vrienden die op het punt staan om gelijktijdig af te studeren. Ons plan is om na deze studie een werktrip te maken naar Zuid-Amerika. Onze planning is om 5 tot 6 maanden in Zuid-Amerika te verblijven en hier minimaal 2 maanden vrijwilligers werk te doen.

Zoals het er nu uitziet zijn wij van plan om onze reis te beginnen in Argentinië. Wij spreken basis Spaans en hebben de ambitie om fysiek werk uit te voeren. Hierbij moet je denken aan timmer, schilder, tuin- en onderhoudswerk.

Kunnen jullie ons misschien voorzien van tips of links van organisaties die dergelijk werk aanbieden en ons misschien hierbij helpen? Elke tip is welkom en wordt zeer gewaardeerd.

Wij zien jullie reacties met plezier tegemoet.

Un amable saludo,

Michael y Hugo

Ha Michael en Hugo,

Ik las jullie berichtje en ik begrijp dat jullie voorkeur uitgaat naar Zuid Amerika. Toch wil ik jullie laten weten dat wij, Anita en Alexander een leuk hotel hebben in Frankrijk midden in het natuurpark van de Auvergne. Wij hebben genoeg klussen te doen en zien dit graag in de periode vanaf 28 april.
Ik zal de website doorgeven zodat je een indruk kunt krijgen van ons en het hotel en de omgeving.
Het gaat dan om een werkvakantie. Vijf uur per dag werken inruil voor verblijf op basis van volpension.
Mochten jullie interesse hebben dan horen wij het graag.

Hartelijke groet,
Anita en Alexander

anitavanammers@hotmail.com