Ik Zoek minimaal 2 danseressen(17/24jr), die geintereseerd zijn een nieuwe dans te leren en als droom hebben daarmee op te treden op vakantie in clubs/bars in turkije.
Er zit geen vergoeding aanvast, het is puur voor de lol, en geen heel seizoen, gewoon op vakantie, 1 of 2 weken dit jaar.
Interesse? Mail me dan [EMAIL=“angel@live.nl”]angel@live.nl
Ja,leuk Sweet,
Geen vergoeding en geen onderkomen?
Welk gebied?
En wat bedoel je met"gewoon" voor de lol?
Ik vertrouw dit niet en als ik niet meer info krijg dan zal ik dit bericht verwijderen ter bescherming van de forumbezoekers
Het is erg vaag allemaal.
Hans.
ik dans zelf al jaren, ik ben zelf een meisje van 20, en het is mijn droom om gewoon op de vakantie in turkije op te treden. dus zoek eigenlijk gewoon meisjes die dit ook leuk lijkt en samen met mij een dans(streetdance) willen trainen en daarmee willen optreden.
het is gewoon voor de lol, want ik kan er niks voor bieden, omdat het mij gewoon leuk lijkt, en de meiden moeten hun vakantie ook gewoon zelf betalen zoals ik.
het is ech puur een droom van mij, en het leek mij dat er aangezien dit forum over turkije gaat, wel meer danseressen tussen zitten, die dit misschien intereseert
kan begrijpen dat het misschien lijkt dat ik een vieze man ben die op zoek is naar meisjes, maar ben zelf ook echt een meisje. en ik wil dit gewoon heel graag, alleen heeft de dansgroep waarmee ik dans geen geld en tijd om met me mee te gaan, en misschien zijn er nog andere meiden die dit wel leuk lijkt.
nouja hans, zie maar wat je ermee doet,
groetjes
Vind het een leuk plan maar verwacht niet dat het zijn doel zal bereiken, ik wil je absoluut niet ontmoedigen maar verwacht dat Turkije niet op een paar dansende meiden zit te wachten!
Want je wellicht wel zou kunnen doen met jou dans achtergrond en de wil om mensen te vermaken, is je aanmelden bij een animatie team in een hotel, op die manier, werk je, verdien je een leuk zakcentje en kun je ook nog een beetje vakantie houden!
hoi hoi. het heeft wel degelijk kans van slagen. Ik weet natuurlijk niet wie de advertentie heeft geplaatst maar ben zelf op zoek naar gog danseressen in de omgeving van alanya. De reis , verblijf, eten word betaald en je krijgt geld toe. 5x 15 minuten optreden tussen 24.00 uur en 5.00 uur . voor de rest lekker vakantie houden.Mocht er iemand interesse hebben stuur een mail naar [EMAIL=“scorpio-organisatie@home.nl”]scorpio-organisatie@home.nl
groetjes carolien
Ook nu geld: Graag meer info, en anders zal ik het bericht moeten weghalen ter bescherming.
Welke vergoeding, wat voor inwoning, en hoe moeten we die kost en inwoning zien?(heb op de website wel eea gezien, maar dit geld voor Nederland, hoe hebben jullie de zaken in Turkije geregeld?)
Tevens heb ik deze topic verplaatst naar Wonen en Werken in Turkije. Daar is dit beter op zn plaats.
Groet
Beppie1
Het is een vergoeding van 125 euro per week. De bedoeling is dat de danseressen plusminus 4 weken blijven. Wij hebben inderdaad als bureau zijnde verschillende projecten lopen in Turkye. Vuurshows, zangers, zangeressen enzovoort. De zaken zijn goed geregeld en lopen uiteraard via contracten. De appartementen zijn of bij de locatie waar gewerkt word of in een appartement van Horizon. Het eten word verzorgt.Volgend jaar hebben we zelfs een locatie waar 8 artiesten kunnen verblijven. Om de nederlandse artiesten te assisteren ben ik daar zelf ook aanwezig. De artiesten dienen een geldig paspoort te hebben , ziekenfonds verzekerd te zijn en ingeent te zijn. reisverzekering word ook betaald.Dit is niet zomaar iets dat uit de losse hand word geschut maar serieus. Er is dus geen reden om de advertentie te verwijderen. Veel gegevens van ons bedrijf staat op www.scorpio-organisatie.nl. Wil je meer info hoor ik het graag.
M.v.g. carolien Scholte
Hallo Carolien,
Dat wat je nu vraagt zijn co-co danseressen en is dat legaal in Turkije? Komen de meiden van 20 dan niet in de problemen? Ze moeten namelijk halfnaakt daar op podium staan!
Was maar een vraag van een leek hoor.
Wat ik vraag zijn gogo danseressen.Die komen niet in de problemen. Half naakt is een groot woord.Gewoon kort broekje en een topje of iets. Eigenlijk een beetje het zelfde als de meeste jonge meiden die in de discotheek komen.Ze moeten gewoon goed kunnen dansen.
gr. carolien
Als je mijn website bekijkt, kan je zien dat ik een normaal bedrijf ben dat netjes overal staat ingeschreven volgens alle regels van de wet.Het verhaaltje van het leid tot prostitutie neem ik dan ook hoog op.Ik dacht dat dit een normale site was waar mensen zelf ook nadenken.Zonder zomaar dingen aan te nemen. We nemen gewoon danseressen mee naar turkye omdat die daar, op buikdanseressen na , bijna niet te vinden zijn.Nederland barst van de danseressen die in discotheken werken. Een heel normaal item. Als jullie zo negatief hier tegen over staan verzoek ik je zelf vriendelijk mijn advertentie te verwijderen. Wil graag als een normaal mens bekeken worden en mijn site is absoluut niet vaag. Ik werk volgens alle wetten die er zijn . Met vriendelijke groet. Carolien Scholte
wil je zo vriendelijk zijn alles van mij te verwijderen van deze site. Ik wil niets te maken hebben
met mensen die zo maar zonder meer beschuldigingen uiten naar personen die ze niet eens kennen en nog te dom zijn om de informatie die gegeven word goed te lezen. Gelukkig ben ik in de entertainment branche bekend als een eerlijk en vooral respectabel persoon met een eigen bedrijf . Iemand die hard werkt. En nog nooit iets te maken heeft gehad met prostitutie of wat dan ook. Ik wil dit dus ook niet als dusdanig gezien worden. Neem het dus ook zeker heel erg hoog op als er gezegt word mensen zoals jouw. Het is dan nog altijd mensen zoals jij.Hoe haal je het in je hoofd zeg. Wens je veel succes verder met dit forum.Jammer dat er geen serieuse mensen aan werken. Zou in het vervolg even 10 keer nadenken voor je mensen ergens van beschuldigd.M.v.g. Carolien Scholte
verwijders
pfffffffffffff
verwijderd
Eclipse
ik heb mijn eigen advertentie verwijderd. Mensen schijnen tegenwoordig niets meer normaal te kunnen lezen.